krwawienie menstruacyjne

1. Data: 2006-01-24 21:39:03

Temat: krwawienie menstruacyjne
Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

chciałabym apytac czy jest mozliwość zmiejszenia krwawienia
menstruacyjnego; krwawie srednio 5-6 dni w zwiazku z tym jestem bardzo
osłabiona mimo iz przyjmuje w tym czasie żelazo; dlatego bede wdzieczna
za kazdą porade

pozdrawiam
kasia

1. Data: 2006-01-24 21:40:23

Temat: Re: krwawienie menstruacyjne
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-24 22:39:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *katarina* skreślił te oto słowa:

Odwiedź swojego ginekologa.

NTG

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-01-24 21:49:59

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

katarina napisał(a):
> [...]
> menstruacyjnego; krwawie srednio 5-6 dni w zwiazku z tym jestem bardzo
> osłabiona mimo iz przyjmuje w tym czasie żelazo; dlatego bede wdzieczna

moja dobra przyjaciolka krwawila do niedawna przez 15 dni, przy czym jej
cykl trwal 30 dni :] pocieszylam Cie? :>
Lia ma racje,odwiedz ginekologa,na pewno cos poradzi.

pozdrawiam
monika

--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

1. Data: 2006-01-30 23:24:24

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarina" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> menstruacyjnego; krwawie srednio 5-6 dni w zwiazku z tym jestem bardzo
> osłabiona mimo iz przyjmuje w tym czasie żelazo; dlatego bede wdzieczna za

to ntg ale są tabletki zmniejszające - ziołowe spytaj w aptece.

1. Data: 2006-01-31 08:48:52

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dorra <d...@v...pl> napisał(a):

> [...]
??? sugerowalabym nie sugerowac takich rozwiazan - cos w organizmie jest
pokickolone (tez tak mam, tzn jak tabsow anty nie lykam), moze tez sobie
jakis polip siedziec itp., powinien wypowiedziec sie ginekolog...no
coz, ....raczej nie ten z panstwowki

Hania, po nieciekawych doswiadczeniach z doktorami z panstwowek

komputerowe dobieranie fryzur
REWELACYJNY ŚRODEK NA ODCHUDZANIE
pu erh
herbatki ziołowe system slim figura