krem na rozstępy

1. Data: 2006-01-24 08:29:51

Temat: krem na rozstępy
Od: "Grzegorz Hadław" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Żona po urodzeniu dziecka ma rozstępy. Jakie kosmetyki polecacie.

1. Data: 2006-01-24 08:31:45

Temat: Re: krem na rozstępy
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żona po urodzeniu dziecka ma rozstępy. Jakie kosmetyki polecacie.

polecamy archiwum,google.
p.

1. Data: 2006-01-24 09:20:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Hadław napisał(a):

> Żona po urodzeniu dziecka ma rozstępy. Jakie kosmetyki polecacie.

Najlepiej różowe okulary ;-).
Trzeba myśleć o tym problemie przed ciążą, zanim się pojawią i stosować
preparaty wzmacniające i nawilżające skórę w miejscach najbardziej
narażonych na rozciąganie. Rozstępów nie da sie usunąć, a już na pewno
nie kosmetykami. Można je co najwyżej nieco rozjaśnić. Są też podobno
jakieś zabiegi dermatologiczne usuwające rozstępy, ale nie wiem, jakie
przynoszą efekty.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2006-01-24 11:18:33

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba myśleć o tym problemie przed ciążą, zanim się pojawią i stosować
> preparaty wzmacniające i nawilżające skórę w miejscach najbardziej
> narażonych na rozciąganie.

Eee, tam. Można wsmarowywać całe hektolitry preparatów, a jak ma się
skłopnności do takich przypadłości, jak rozstępy, to i tak wystąpią. :-(
Moja skóra się trzymała prawie do końca. Zaczęła się rozstępować jakieś 2-3
tyg. przed porodem dopiero.
Do Grzegorza i jego żony: należy pokochać 'nowe' ciało mamy po porodzie. :-)
I.

1. Data: 2006-01-24 13:01:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> [...]
> skłopnności do takich przypadłości, jak rozstępy, to i tak wystąpią. :-(
> Moja skóra się trzymała prawie do końca. Zaczęła się rozstępować jakieś

W moim przypadku trochę kosmetyki pomogły. Ja mam na pewno genetyczne
skłonności do rozstępów, bo i mama miała i siostra po porodzie, a mi
takie niewielkie pojawiały się w okresie dojrzewania, ale w ciąży udało
mi się ich prawie w ogóle uniknąć. Smarowałam się przez całą ciążę
różnymi preparatami, najczęściej jednak kremem przeciw rozstępom Vichy,
używałam dużo balsamów nawilżających (zresztą zawsze ich używam, bo mam
strasznie suchą skórę) i, mimo że rozrosłam się w ciąży baaardzo, to na
szczęście poważnych rozstępów uniknęłam. Jakieś płytkie zaczerwienienia
mi się pojawiły pod koniec ciąży, ale teraz są właściwie niewidoczne (a
może to ja po prostu mam takie dobre samopoczucie ;-) ).

Czytałam tez kiedyś, że rozstępy najbardziej zagrażają młodym
dziewczynom i kobietom - to było w kontekście ciąży, że młodszym
kobietom częściej się pojawiają. Nie wiem, jaki byłby w tym sens, bo
przeciez młodsza skóra powinna być bardziej elastyczna.

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2006-02-02 17:37:09

Od: "duduś" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam z tego co zauważyłam facet potrzebuje rady a nie filozoficznych
przemyśleń i gdybania w stylu trzeba było myśleć przed ciążą. Jeżeli chcesz
pomóc to daj odpowiedz, zasugeruj jakiś preparat a nie dobijaj ludzi. Z tego
co słyszałam bardzo dobry jest preparat o nazwie MUSTELA, tylko cena jest
trochę wysoka bo ponad 90zl
Pozdrawiam

1. Data: 2006-02-03 08:56:41

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> kobietom częściej się pojawiają. Nie wiem, jaki byłby w tym sens, bo
> przeciez młodsza skóra powinna być bardziej elastyczna.

ale skóra może czasami nie nadążać za wzrostem... u mnie rozstępy powstały w
wieku 15 lat :> i zapewniam, że nie byłam wtedy w ciąży :D

1. Data: 2006-02-04 00:14:31

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duduś" <d...@W...pl> napisał w wiadomości
> bardzo dobry jest preparat o nazwie MUSTELA, tylko cena jest trochę wysoka
> bo ponad 90zl

Jest bardzo dobry - wchłania się ładnie, pachnie... Ale najlepiej chyba
działa na głowę - ma się spokojną o rozstępy, skoro wamarowuje się drogi
preparat. ;-) Ale nawet on nie uchroni przed pojawieniem się rozstępów,
jeśli skóra ma do nich tendencję. Jeśli mają się rozstepy pojawić, to się
pojawią. Ale smarować zawsze warto. Wszak samopoczucie w ciąży to ważna
rzecz. ;-)
Niektórzy polecają także do smarowania brzuszka zwykłą oliwę z oliwek lub
masło - z tego, co pamietam z podobnych porad na pl.soc.dzieci.
I.

1. Data: 2006-02-06 15:35:25

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):
> Niektórzy polecają także do smarowania brzuszka zwykłą oliwę z oliwek lub
> masło - z tego, co pamietam z podobnych porad na pl.soc.dzieci.

masło do kanapek? shea? kakaowe?

1. Data: 2006-02-06 16:09:51

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> masło do kanapek? shea? kakaowe?

Archiwum pomoże w odpowiedzi.
I.

plyn do demakijazu - cera wrazliwa, alergiczna
Peeling a mrozy?
koncert+bal Filharmonia
prostownice
Clinique