herbatki ziołowe system slim figura

1. Data: 2006-01-24 08:39:21

Temat: herbatki ziołowe system slim figura
Od: "Astrud" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko czy ktoś z Was je stosował? Jeśli tak to z jakim skutkiem? Czy
faktycznie pomagają w zwalczaniu zbednych kg? Oczywiscie zakładam, że
ogranicza się jedzonko i że same z siebie nie odchudzają:)

1. Data: 2006-01-24 10:09:20

Temat: Re: herbatki ziołowe system slim figura
Od: "Magda" <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dla mnie picie tych cherbatek zakończyło się usunięciem wyrostka
robaczkowego. :((( Jak stwierdził lekarz są one bardzo mocne w działaniu
jako lek na przeczyszczenie, a nie na oczyszczenie i wspomożenie
metabolizmu.

Ja osobiścię polecam zieloną cherbatkę. Lepiej smakuje i efekty też są
całkiem całkiem. Aha...Problemy z cerą też się skończyły.;)))

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2006-01-24 10:37:54

Od: "xxx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" wrote in message
> [...]
> robaczkowego. :((( Jak stwierdził lekarz są one bardzo mocne w działaniu
> jako lek na przeczyszczenie, a nie na oczyszczenie i wspomożenie

Cooo? stosowałam te herbatki i jakoś za Chiny Ludowe nie zauważyłam
działania przeczyszczającego...
Wydaje mi się, że jeśli będziesz stosować herbatki ściśle według zaleceń i w
określonym porządku- moze to dać jakiś efekt.
A tak poza tym to kobiety nie łudźmy się, od picia samych herbatek nie
schudniemy...
--
wild&MX

1. Data: 2006-01-24 10:46:09

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ja osobiścię polecam zieloną cherbatkę.

co polecasz? nie,nie czepiam sie.. jestem zbyt zdziwiona

pozdrawiam
monika

--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

1. Data: 2006-01-24 11:01:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał(a):

> co polecasz? nie,nie czepiam sie.. jestem zbyt zdziwiona

No, z _c_ukrem. ;-)

--
JoP

1. Data: 2006-01-24 12:24:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

xxx wrote:
(...)
> A tak poza tym to kobiety nie łudźmy się, od picia samych herbatek nie
> schudniemy...

Oczywiście, że od picia samych herbatek schudniemy, a jak to dłużej
pociągnąć to nawet umrzemy ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-01-24 13:53:01

Od: "Magda" <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

zielona herbatka tylko z cukrem:)) od łyżeczki nie utyjemy;))

Magda
Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No, z _c_ukrem. ;-)
>
> --
> JoP

> http://www.gazeta.pl/usenet/

krem na rozstępy
plyn do demakijazu - cera wrazliwa, alergiczna
Peeling a mrozy?
koncert+bal Filharmonia
prostownice