krwisty stek wolowy ?

1. Data: 2004-11-26 19:00:32

Temat: krwisty stek wolowy ?
Od: "Kalina" <t...@p...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dawno juz sie nie odzywalam, ale mam nadzieje, ze mimo to ktos mi
pomoze.
Otoz mam przygotowac steki. A moj gosc nawet nie to, ze lubi krwiste, tylko
surowe: ot kilkanascie sekund na jednej stronie i kilka na drugiej
podsmazane.
Mi to sie wydaje nieco barbarzynskie i mam obawy ze salmonella, ze to ze
tamto.
Pytanie moje dotyczy tego, czy jakies specjalne procedury (dezynfekcyjne i
nie tylko), a moze ziola do stekow tak przygotowywanych sa przewidziane?
Wybralam sliczne, niemal bezylne czerwone i cienkie.
No wiec dobry pocztek mam za soba:)

Dzieki z gory

Ania

--
www.kalina-studio.com
k a l i n a [a t] k a l i n a - s t u d i o . c o m

1. Data: 2004-11-26 19:12:11

Temat: Re: krwisty stek wolowy ?
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina wrote:
> [...]
> (dezynfekcyjne i nie tylko), a moze ziola do stekow tak
> przygotowywanych sa przewidziane? Wybralam sliczne, niemal bezylne

===
Skoro tatara się nie dezynfekuje, to i steki przeżyjecie. Chyba, że
krojcfelda kupiłaś.

waldek
===

1. Data: 2004-11-26 19:15:57

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <co7uge$9fi$1@news.onet.pl>,
"Kalina" <t...@p...w.stopce> wrote:

> [...]
> podsmazane.
> Mi to sie wydaje nieco barbarzynskie i mam obawy ze salmonella, ze to ze

A tatara nigdy nie jadłaś?

> Pytanie moje dotyczy tego, czy jakies specjalne procedury (dezynfekcyjne i
> nie tylko), a moze ziola do stekow tak przygotowywanych sa przewidziane?
> Wybralam sliczne, niemal bezylne czerwone i cienkie.

Cienkie?!

Władysław

1. Data: 2004-11-26 19:17:01

Od: "Kalina" <t...@p...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===
> Skoro tatara się nie dezynfekuje, to i steki przeżyjecie. Chyba, że
> krojcfelda kupiłaś.

No dobra. A jak bys przyprawil taki stek?

Kalina
--
www.kalina-studio.com
k a l i n a [a t] k a l i n a - s t u d i o . c o m

1. Data: 2004-11-26 19:19:31

Od: "Kalina" <t...@p...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> A tatara nigdy nie jadłaś?

Niby jadlam.. Ale jak mysle o steku to zaraz sobie przypominam Mie Farrow w
Dziecku Rosemary przegladajaca sie w tosterze z krwawym ochlapem w ustach.

Okolo centymetrowe

Kalina
--
www.kalina-studio.com
k a l i n a [a t] k a l i n a - s t u d i o . c o m

1. Data: 2004-11-26 19:39:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

tzw minute steak pewnie

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-26 19:41:48

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <co7vju$opl$1@news.onet.pl>,
"Kalina" <t...@p...w.stopce> wrote:

> [...]
> Dziecku Rosemary przegladajaca sie w tosterze z krwawym ochlapem w ustach.

Nie pamiętam tej sceny. :-(

> Okolo centymetrowe

Cieniasy. A z jakiego kawałka i kiedy ubitego wołu?

Władysław

1. Data: 2004-11-26 19:47:06

Od: "Kalina" <t...@p...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

.

> Cieniasy.

Bo tych grubych to w zyciu nie widzilabam jak zrobic na krwisto. Wedlug
mojego goscia, grubych nie mozna tak na chwile tylko na patelnie.

> A z jakiego kawałka i kiedy ubitego wołu?

Eee nie wiem. Napisane jest tylko: stek wolowy ekstra.

Kalina

--
www.kalina-studio.com
k a l i n a [a t] k a l i n a - s t u d i o . c o m

1. Data: 2004-11-26 22:25:12

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina wrote:
> Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> No dobra. A jak bys przyprawil taki stek?
>
> Kalina
===
http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/0,54045.html
Kliknij w ramce "Nauka gotowania - filmy" na 'befsztyki".

waldek
===

1. Data: 2004-11-26 22:30:16

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 26 novembre 2004 ŕ 20:41:48, vous écriviez :

> Cieniasy.

Nie ma zbyt cienkich stekow.
Sa tylko staki zbyt dlugo smazone :)

> A z jakiego kawałka i kiedy ubitego wołu?

Fondue
Masa do biszkoptu się zwarzyla - POMOCY!
szynka-zalewa (jak przygotować ? )
Tonio 14
kaczka, moze byc po pekinsku