Masa do biszkoptu się zwarzyla - POMOCY!

1. Data: 2004-11-26 17:47:40

Temat: Masa do biszkoptu się zwarzyla - POMOCY!
Od: "Czeslaw Klott" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie . 3,5 kostki masła,(60 dkg cukru +9 jaj) na ciepło i wystygło,
aromat, kakao.
Jak z tych klusek zrobic mase?
PILNE!! Na wieczór tort ma być gotów.

Czesław

Tyle razy go robiłem i zawsze było dobrze...

1. Data: 2004-11-26 17:56:52

Temat: Re: Masa do biszkoptu się zwarzyla - POMOCY!
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odrobine do makutry i ucierac pałką. Jak się ukręci dodawać po łyżce tej
zważonej masy. Moja matula nie jeden raz musiała tak ratować masę, jak za
młodzsych lat próbowałam jej "pomagać" w kuchni :)
albo dosypać ciut cukru pudru tudzież ajerkoniaku dolać z tym że podkreślam,
ze najpierw do malej ilości masy, musi zmienić ciut konsystencję

1. Data: 2004-11-26 17:57:31

Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

albo kakao dosypuj ucierając

1. Data: 2004-11-26 21:03:39

Od: "Czeslaw Klott" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie . 3,5 kostki masła,(60 dkg cukru +9 jaj) na ciepło i wystygło,
> aromat, kakao.
> Jak z tych klusek zrobic mase?
> PILNE!! Na wieczór tort ma być gotów.

Donice z masa DELIKATNIE!!! podgrzac, a nastepnie mikserem recznym z koncowkami
typu korkociag (?) na max obrotach ubijac do ochlodzenia.
Poniewaz najczestsza przyczyna jest duza zawartosc wody w masle, nalezy dodac
czegos, co ja zwiaze. U mnie kakao.

Czeslaw

Wielkie dzieki za pomoc, za posty na priva tez.

1. Data: 2004-11-27 08:53:53

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Czeslaw Klott napisał:
> Jak w temacie . 3,5 kostki masła,(60 dkg cukru +9 jaj) na ciepło i wystygło,
> aromat, kakao.
> Jak z tych klusek zrobic mase?
> PILNE!! Na wieczór tort ma być gotów.

Trochę po czasie, ale moze na przyszłość. Po odrobinie masy ucieraj na
nowo, dodając po kroplece spirytusu. Uważaj, by nie przesadzić i to nie
ze względu na %, a na ponowną możliwosc zwarzenia całości.
--
pa, BasiaBjk

szynka-zalewa (jak przygotować ? )
Tonio 14