krwotok przy wypróżnianiu

1. Data: 2011-04-12 11:42:59

Temat: krwotok przy wypróżnianiu
Od: "kundzia Pindzia" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

na papierze toaletowym za każdym razem są ślady jasnoczerwonej krwi czasami
naprawdę spore ilości krwi wydostają się na zewnątrz. O czym to może świadczyć?

2. Data: 2011-04-12 11:48:28

Temat: Re: krwotok przy wypróżnianiu
Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 13:42, "kundzia Pindzia" <k...@W...gazeta.pl>
wrote:
>  na papierze toaletowym za każdym razem są ślady jasnoczerwonej krwi czasami
> naprawdę spore ilości krwi wydostają się na zewnątrz. O czym to może świadczyć?

masz hemoroidy lub szczeline odbytu
przy peknietym wrzodzie kal byłby
raczej mocno ciemny

3. Data: 2011-04-12 12:05:54

Od: "ag :)" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> masz hemoroidy lub szczeline odbytu
różnicować z nowotworem odbytu.

Wynocha do lekarza. Nie mówię że to akurat to, ale krew przy każdym
kupsku nie jest zjawiskiem prawidłowym. Co innego jakby ci raz na
jakiś czas poleciała przy zatwardzeniu, wtedy możliwe że pękła żyłka.

A.

4. Data: 2011-04-12 13:45:29

Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-12 14:05, ag :) pisze:
> [...]
> kupsku nie jest zjawiskiem prawidłowym. Co innego jakby ci raz na
> jakiś czas poleciała przy zatwardzeniu, wtedy możliwe że pękła żyłka.

Potrzebna będzie kolonoskopia a wcześniej przyjęcie 3-4 litrów
niedobrego Fortransu

5. Data: 2011-04-13 11:26:54

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 15:45, Sakujami wrote:
> [...]
> Potrzebna b dzie kolonoskopia a wcze niej przyj cie 3-4 litr w
> niedobrego Fortransu

O! Miałam dwa razy to badanie i do żadnego nie przyjmowałam Fortransu.
I aż 4 l? Czemu to ma służyć?

--
Pozdrawiam :)
JM

6. Data: 2011-04-13 15:24:40

Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-13 13:26, JaMyszka pisze:
> O! Miałam dwa razy to badanie i do żadnego nie przyjmowałam Fortransu.
> I aż 4 l? Czemu to ma służyć?

Bez Fortransu badanie nie wyjdzie. Służy do wypróżnienia się, na końcu
ma lecieć sama woda. Za pierwszym razem nie byłem w stanie. Drugi raz
zamierzam dodawać grejpfruta.

7. Data: 2011-04-13 21:41:04

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami wrote:

> Bez Fortransu badanie nie wyjdzie. Służy do wypróżnienia się, na końcu
> ma lecieć sama woda. Za pierwszym razem nie byłem w stanie. Drugi raz
> zamierzam dodawać grejpfruta.

po co sie katowac 4l fortransu jak mozna wypic znacznie mniejsza ilosc
rownie skutecznego X-prepu?

8. Data: 2011-04-13 22:37:20

Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-13 23:41, R. P. pisze:
> po co sie katowac 4l fortransu jak mozna wypic znacznie mniejsza ilosc
> rownie skutecznego X-prepu?

Dzwoniłem i pytałem się o X-prep czy coś innego. Dowiedziałem się że tam
gdzie idę jest tylko Fortrans, nie ma nawet możliwości kupna samemu
czegoś innego, spróbuje z sokiem z grejpfruta który wspaniale maskuje.

9. Data: 2011-04-14 08:01:14

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Kwi, 17:24, Sakujami wrote:
> [...]
> Bez Fortransu badanie nie wyjdzie. Służy do wypróżnienia się, na końcu
> ma lecieć sama woda. Za pierwszym razem nie byłem w stanie. Drugi raz
> zamierzam dodawać grejpfruta.

Thx za odpowiedź :)
Ja do badania przygotowywałam się 3 dni. Utrzymywałam zaleconą dietę
(sorry, nie pamiętam) i brałam jakieś tabletki.
Z własnej i nieprzymuszonej woli, tuż przed wizytą, zaaplikowałam
sobie lewatywę.
Lekarz był zadowolony z mojego przygotowania się do badania.

10. Data: 2011-04-14 10:07:44

Od: Sakujami <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-14 10:01, JaMyszka pisze:
> [...]
> sobie lewatywę.
> Lekarz był zadowolony z mojego przygotowania się do badania.

Ja nie mogąc wypić leku też myślałem już o lewatywie, jak bardzo jest
bolesna, czy podobnie jak kolonoskopia tylko wykonywana jest bez
znieczulenia? podobno strasznie się wrzeszczy przy lewatywie.

BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA POŁOŻNYCH i FIZYKOTERAPEUTÓW!!! - WARSZAWA
TEST
BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA POŁOŻNYCH i FIZYKOTERAPEUTÓW!!!
Re: zmniejszenie popedu
Co daje głupi Jaś