krwotok przy wypróżnianiu

11. Data: 2011-04-14 10:35:37

Temat: Re: krwotok przy wypróżnianiu
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-14 12:07, Sakujami pisze:

> Ja nie mogąc wypić leku też myślałem już o lewatywie, jak bardzo jest
> bolesna, czy podobnie jak kolonoskopia tylko wykonywana jest bez
> znieczulenia? podobno strasznie się wrzeszczy przy lewatywie.

Ech, mężczyźni i ich strach przed penetracja analną :)
Moje dziecko nie krzyczało, kiedy miało robioną przed urografią. A
krzykliwe jest dość, jeśli chodzi o zabiegi lekarskie i inne takie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

12. Data: 2011-04-14 10:38:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-14 12:35, Aicha pisze:

> Moje dziecko nie krzyczało, kiedy miało robioną przed urografią.

... albo cystografią. Już nie pamiętam.

13. Data: 2011-04-14 11:10:41

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> Ech, mężczyźni i ich strach przed penetracja analną :)
> Moje dziecko nie krzyczało, kiedy miało robioną przed urografią. A
> krzykliwe jest dość, jeśli chodzi o zabiegi lekarskie i inne takie :)

Serio miala robiona lewatywe?
A w jakim wieku?
Nie znam chyba ani jednej osoby, ktora by kiedykolwiek miala.
Ciekawe jak bardzo to jest traumatyczne, zwlaszcze w wieku dzieciecym.
Cos mi sie wydaje, ze w przyszlosci seks analny ma juz raczej z glowy.

14. Data: 2011-04-15 02:15:16

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-14 13:10, Lebowski pisze:

> Nie znam chyba ani jednej osoby, ktora by kiedykolwiek miala.

Widać masz niewiele bliskich relacji z dzieciatymi kobietami,
szczególnie ciut starszymi.

> Ciekawe jak bardzo to jest traumatyczne, zwlaszcze w wieku dzieciecym.
> Cos mi sie wydaje, ze w przyszlosci seks analny ma juz raczej z glowy.

Ojtam. Nie takie rzeczy się zapomina.

15. Data: 2011-04-15 09:58:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-15 04:15, Aicha pisze:

> Widać masz niewiele bliskich relacji z dzieciatymi kobietami,
> szczególnie ciut starszymi.

Nie bardzo wiem co Ci tu odpowiedziec.
Matka nas miala dwoch i wychowywalismy sie dosc blisko z cala masa
kuzynostwa plci obojga, ale nikogo z nas zadna matka nie zaprowadzila do
jakiegos felczera na inwazyjne przeczyszczenie tylka.
Bo w sumie badanie nic chyba w przypadku Twojej corki nie wykazalo i
uspokoilo tylko Twoje jakies obawy, nie myle sie?
I patrz, jakos wszyscy zyjemy i zdrowi jestesmy, a teraz w dodatku jeden
z nas jest wdzieczny matce za jeszcze jedna rzecz.

> Ojtam. Nie takie rzeczy się zapomina.

Skoro tak twierdzisz to ok, choc IMO u dzieci taki numer, bez stosownej
lagodnosci i zaufania jest po prostu jak zly dotyk, nawet jesli to jest
lekarz, poniewaz dzieciak na pewno nie rozumie, ze to jest dla jej
zdrowia, tak jak dorosly.
O ile wogle dla jej zdrowia, a nie uspokojenia paranoicznej matki.
Dyskomfort i takie naruszenie sfery intymnej raczej musi pozostawiac
jakis slad.

16. Data: 2011-04-15 14:00:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-15 11:58, Lebowski pisze:

> [...]
> I patrz, jakos wszyscy zyjemy i zdrowi jestesmy, a teraz w dodatku jeden
> z nas jest wdzieczny matce za jeszcze jedna rzecz.

Hint -> poród. Nie musisz mi opisywać dziejów całej rodziny. Tym
bardziej, że kuzyni nie są dzieciatymi kobietami. Zwłaszcza starszymi.

> [...]
> O ile wogle dla jej zdrowia, a nie uspokojenia paranoicznej matki.
> Dyskomfort i takie naruszenie sfery intymnej raczej musi pozostawiac

Kiedy widzę, jak faceci zwykle zabierają się do analu, to większej
traumy dla kobiety nie potrafię sobie wyobrazić.

17. Data: 2011-04-15 14:02:59

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-15 16:00, Aicha pisze:

> Kiedy widzę, jak faceci zwykle zabierają się do analu, to większej
> traumy dla kobiety nie potrafię sobie wyobrazić.

... przy normalnym współżyciu oczywiście, abstrahując od gwałtu.

18. Data: 2011-04-15 15:09:53

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-15 16:02, Aicha pisze:
> [...]

To po co zadajesz sie zwykle z takimi facetami?

> ... przy normalnym współżyciu oczywiście, abstrahując od gwałtu.

hehe... no jasne, na pewno widzialas kiedys normalne wspolzycie ;)

19. Data: 2011-04-15 19:40:26

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-15 17:09, Lebowski pisze:

> To po co zadajesz sie zwykle z takimi facetami?

Wiesz, nie propagowałabym tego wokół, gdybym miałam tak złe doświadczenia :)

20. Data: 2011-04-15 19:42:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2011 21:40:26 +0200, Aicha napisał(a):

> Wiesz, nie propagowałabym tego wokół, gdybym miałam tak złe doświadczenia :)

A to gdzie "widzisz", jak oni źle się do tego zabierają?

BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA POŁOŻNYCH i FIZYKOTERAPEUTÓW!!! - WARSZAWA
TEST
BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA POŁOŻNYCH i FIZYKOTERAPEUTÓW!!!
Re: zmniejszenie popedu
Co daje głupi Jaś