krwotok przy wypróżnianiu

21. Data: 2011-04-15 20:57:36

Temat: Re: krwotok przy wypróżnianiu
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-15 21:42, Ikselka pisze:

> A to gdzie "widzisz", jak oni źle się do tego zabierają?

Tam, gdzie Twoje oko nie sięga.
Przecież nie mam oczu z tyłu głowy, ani na czułkach, ani szyi obrotowej
o 180 stopni :D

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

22. Data: 2011-04-15 21:09:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2011 22:57:36 +0200, Aicha napisał(a):

> Tam, gdzie Twoje oko nie sięga.

W pornofilmach, jak rozumiem, skoro nie z własnego doświadczenia.
I na TEJ podstawie masz wyrobiony pogląd na sprawę. Ciekawe.

> Przecież nie mam oczu z tyłu głowy, ani na czułkach, ani szyi obrotowej
> o 180 stopni :D

Tak przypuszczam.

23. Data: 2011-04-16 06:17:47

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-15 23:09, Ikselka pisze:

> W pornofilmach, jak rozumiem, skoro nie z własnego doświadczenia.
> I na TEJ podstawie masz wyrobiony pogląd na sprawę. Ciekawe.

Ciekawe skad rozumiesz, ze w pornolach :-))
A znajac Aiche to palnela cos jak zwykle i teraz nie bardzo potrafi z
tego wybrnac.
W zasadzie to wogle nie pruszalbym tej kwestii, gdyby nie znane mi
osoby, konkretnie kobiety, dla ktorych seks analny jest tak samo wazny,
przyjemny i normalny jak tradycyjny lub inne pieszczoty.
Widac w porownaniu do takich, dla ktorych ten seks jest czyms
nieprzyjemnym lub nienormalnym musialy miec wychowanie bez przykrych
doswiadczen, ktore moglby przekladac sie potem na ich uprzedzenia.

24. Data: 2011-04-16 11:27:58

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Kwi, 12:07, Sakujami wrote:
> [...]
> Ja nie mogąc wypić leku też myślałem już o lewatywie, jak bardzo jest
> bolesna, czy podobnie jak kolonoskopia tylko wykonywana jest bez
> znieczulenia? podobno strasznie się wrzeszczy przy lewatywie.

Czyżbyś jeździł na kolonie, gdzie dyscyplinę utrzymywano straszeniem
lewatywą?
;)
A wracając do meritum
Mnie tej lewatywy nie zalecił lekarz - zrobiłam ją sobie sama, na
własną odpowiedzialność. Weź pod uwagę, że z jakiś powodów to jelito
badasz i ono może nie wytrzymać tego zabiegu. To już musisz sam
wyważyć!
Poza tym, robiąc to samemu, odczuwa się i reaguje bezpośrednio na
ewentualny ból. Piszę ewentualny, bo normalna lewatywa jest bezbolesna
i kiedyś była szeroko stosowana przez ludzi. Nie wiem jak teraz, ale
kiedy kupowałam swemu oseskowi gruszkę lekarską, to dostałam dwie
końcówki - twardą i miękką.
Dzisiaj są do nabycia jednorazowa zestawy do lewatywy - cena nie
przekracza 10 zł.
I wiesz co? Sama lewatywa przy tym badaniu nie wystarczy! Bo lewatywą
czyści się tylko końcowy fragment jelita. Owszem, kiedyś były
specjalne stoły (które miały nawet swoją nazwę własną) do
przeprowadzania dogłębnej lewatywy. A reklamowano to jako usunięcie z
jelit kamienia kałowego.

A krzyczeć przy lewatywie też można;p
Np. przy 3-dniowym (lub dłuższym) zaparciu spuszczenie z wysokości 1 m
1,5 l płynu przez drugą osobę.
No i nie od rzeczy będzie wspomnieć, że dawniej lekarstwem była
lewatywa.

--
Pozdrawiam :)
JM

25. Data: 2011-04-18 21:29:02

Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-04-2011 o 13:42:59 kundzia Pindzia
<k...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> na papierze toaletowym za każdym razem są ślady jasnoczerwonej krwi
> czasami
> naprawdę spore ilości krwi wydostają się na zewnątrz. O czym to może
> świadczyć?

Należy bezzwłocznie zgłosić się do lekarza pierwszego kontaktu. Może być
to bardzo poważna sprawa.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA POŁOŻNYCH i FIZYKOTERAPEUTÓW!!! - WARSZAWA
TEST
BEZPŁATNE SZKOLENIE DLA POŁOŻNYCH i FIZYKOTERAPEUTÓW!!!
Re: zmniejszenie popedu
Co daje głupi Jaś