Re: krzak, sagan i gry rpg

From: "MasterMind" <M...@m...mn>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: krzak, sagan i gry rpg
Date: Wed, 1 Nov 2006 23:46:44 +0100

> przede wszystkim twój post jest nudny.

Jeżeli przede wszystkim moje posty są nudne, to nie pozostaje mi nic innego,
jak się cieszyć...

> skoro już zawracamy sobie dupę, róbmy to z klasą.

Niestety, nie potrafie tak mistrzowsko jak Ty, zawracać komuś d***y, to
chyba przez brak doświadczenia, którego jak widać, Tobie nie brakuje.

> takie przymiotniki jak żałosne życie, ocenianie mojej
> inteligencji na poziomie zerowym, wytykanie
> zaślepionych fanek, to na prawdę nic godnego 'postu
> do mnie'.

Ktoś tu ma zbyt wysokie mniemanie o sobie...

> ja się żywię takimi jak ty; mózgami ścisłymi, bucami
> bez fantazji tytułującymi się mistrzami umysłu.

Ale musisz być zdesperowany, jeżeli zaczynasz czepiać się mojego
pseudonimu...

> haha... musisz mi strasznie zazdrościć, nazywając mnie
> idiotą.

Z taką interpretacją, chyba się jeszcze nigdy nie spotkałem. Tak,
zazdroszcze każdemu, kogo nazywam idiotą, a każdego kretyna - podziwam.
Wiem, że moje zdanie nie liczy się za bardzo, bo Ty i tak wiesz lepiej co
mam na myśli i co chcę napisać, ale zaryzykuje... każdemu idiocie -
współczuję.

> też byś chciał tak płynnie jeździć po takich jak ty?

Nie zaśniesz, jeżeli nie dowartościujesz się przed snem, prawda? I uwierz
mi, gdybym miał wybór, to wolałbym w ogóle się nie narodzić, niż być taki
jak Ty.

> wybacz, że nie przyczepiłem się do merytorycznej
> strony twojego postu, ale naprawdę nie było do czego.

Nic nie szkodzi, to dla mnie żadne zaskoczenie...

> przedstawiłeś prywatne emocje, które bez logicznego
> uzasadnienia są dla mnie tyle samo warte, co
> opowieści dzieciaka nastraszonego przez cień.

A Ty przedstawiłeś swój prywatny, żałosny sposób na ucieczkę od
rzeczywistości (co świadczy o tym jaki to jesteś "silny" psychicznie),
wychwalałeś się bez logicznego uzasadnienia... i tutaj się zgodzę z Tobą,
stwierdzenie bez niepodważalnego uzasadnienia są tyle warte, co...
rozpoczęty przez Ciebie temat.

> co z tego, że masz emocje? powiedz co przez nie
> przemawia. a ty swoje, że jestem idiotą.

Czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoją najmocniejszą stroną... to te gierki
Ci tak mózg wyżarły?

> dobra. wymysl coś co mozna wprowadzić w dyskurs,
> albo zawijaj sie z tego wątku. dość zawracania dupy.

Skup się... nie piszę tu aby podtrzymać Twój - pozbawiony sensu - wątek,
tylko subtelnie zwracam Ci uwagę na to, że zaśmiecasz grupę, zupełnie jak
inni 13 letni 25latkowie. I nie "zawine" się z tego wątku, to nie jest
gierka, gdzie możesz rozkazywać innym. Trzeba ponieść konsekwencje swoich
czynów, w tym wypadku czynem jest Twój główny post, a konsekwencją jestem
ja... na przyszłość, myśl zanim cokolwiek zrobisz.