ksiazka kucharska dr kwasniewskiego za 20 zl

1. Data: 2005-10-12 11:58:32

Temat: ksiazka kucharska dr kwasniewskiego za 20 zl
Od: "ep" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprzedam raz czytana
e...@p...com

2. Data: 2005-10-12 18:50:50

Temat: Re: ksiazka kucharska dr kwasniewskiego za 20 zl
Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ep wrote:
> sprzedam raz czytana
> e...@p...com

I wystarczylo?

3. Data: 2005-10-12 22:44:09

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> wrote in message
news:dijluc$neo$1@inews.gazeta.pl...
> ep wrote:
> > sprzedam raz czytana
> > e...@p...com
>
> I wystarczylo?
A Ty, ile razy musisz przeczytac ksiazke?

4. Data: 2005-10-13 05:40:20

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

maf pisze:

> A Ty, ile razy musisz przeczytac ksiazke?

Dobra ksiazke mozna czytac bez konca :)

5. Data: 2005-10-14 16:09:01

Od: "Bantu" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:dikrrr$1gg$1@inews.gazeta.pl...

> Dobra ksiazke mozna czytac bez konca :)

Czyli co, czytasz do połowy? :-P

A.

6. Data: 2005-10-14 16:35:49

Temat: Re: ksiazka kucharska dr kwasniewskiego za 20 zl [OT]
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Bantu pisze:

> Czyli co, czytasz do połowy? :-P

To zalezy. Sa ksiazki, z ktorych za kazdym kolejnym razem mozna wyczytac
nowe, niedostrzegane wczesniej tresci. Sa tez ksiazki tak dobre, ze az
nie chce sie ich konczyc. Trylogie tolkienowska odstawilem po drugim
tomie - jeszcze dla mnie za wczesnie na podroz do Szarej Przystani.
Obawiam sie jednak, ze "Ksiazka kucharska" Kwasniewskiego nie nalezy ani
do pierwszej, ani do drugiej kategorii ;)

7. Data: 2005-10-14 16:40:33

Od: Are <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> [...]
> Obawiam sie jednak, ze "Ksiazka kucharska" Kwasniewskiego nie nalezy ani
> do pierwszej, ani do drugiej kategorii ;)

Dzisiaj tak naprawde wystarczy wynegocjowac cene z drukarnia i mozna
wydrukowac co sie tylko wybredzi. Czasem jak drukarnia wie ze rzecz sie
sprzeda, to sama funduje druk. Mozna tez zobaczyc czy drukarnia nie
ma "dzialu venture capital" ;-)

Ostatnio przegladalem ksiazke mojego brata autorstwa jakiegos tam
slawnego koszykazrza. "No wiec ide k**** do goscia i mowie mu k****
wy*********. A on na to" A bo co? Tak se synek k***** powiedzial,
czaicie motyw?" Itd... Ale ze gosc byl slawny, przypuszczam ze druk tej
ksiazki wydawnictwo chetnie zasponsorowalo...

8. Data: 2005-10-14 18:24:35

Od: "jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <

> Obawiam sie jednak, ze "Ksiazka kucharska" Kwasniewskiego nie nalezy ani
> do pierwszej, ani do drugiej kategorii ;)

za trudna, ale staraj sie moze cos do Ciebie dotrze :)

Jurek

brzuszek po ciazy
Proszę o pomoc - analiza dietetyczna
Best Expired domain finder
oceńcie sami
artykuł "U źródeł diety niskowęglowodanowej"