książka na urlop

1. Data: 2011-04-26 18:37:36

Temat: książka na urlop
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co byście poradzili?

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

2. Data: 2011-04-26 20:02:11

Temat: Re: książka na urlop
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-04-2011 o 20:37:36 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Co byście poradzili?

Dwie.

Alec Le Sueur - Hotel na dachu świata oraz "Mariola, moje krople", autorki
nie pamiętam.

--
Adam

3. Data: 2011-04-27 08:24:39

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-04-26 22:02, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Dzięki - poszukam - a inni?

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

4. Data: 2011-04-27 08:35:47

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2011 22:02, Adam Pietrasiewicz pisze:

> Dwie.
>
> Alec Le Sueur - Hotel na dachu świata oraz "Mariola, moje krople",
> autorki nie pamiętam.

Witam

"Erynie" niezły kryminał , nie pamiętam autora , "Biała Gorączka"
Hugo Badera,- zbiór reportaży , i Przygody Wojaka Szwejka nie
odmiennie świetnie się czyta w Jaworzu

--
Piotr M :)

5. Data: 2011-04-27 19:57:09

Od: sjacek <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-27 10:24, Jacek Kruszniewski pisze:

> Dzięki - poszukam - a inni?

Lem Solaris

Pzdr
JSz.

6. Data: 2011-04-28 16:19:36

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.27 21:57, użytkowniczka/użytkownik sjacek napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> Lem Solaris

Super pozycja - po 25 latach dla odświeżenia, hmm

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2011-04-28 21:17:07

Od: sjacek <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-28 18:19, Jacek Kruszniewski pisze:
> /* ciach */

> Super pozycja - po 25 latach dla odświeżenia, hmm
>

> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

Można czytać wiele razy, a niektóre kwestie można się uczyć na pamięć

8. Data: 2011-04-28 21:25:20

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-04-2011 o 18:19:36 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Super pozycja - po 25 latach dla odświeżenia, hmm

Jeśli już, to lepiej Summa Technologiae przeczytać oraz Fantastyka i
futurologia i zobaczyć jaki Lem miał dar przewidywania przyszłości

--
Adam

9. Data: 2011-04-29 07:43:55

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-04-28 23:25, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Jeśli już, to lepiej Summa Technologiae przeczytać oraz Fantastyka i
> futurologia i zobaczyć jaki Lem miał dar przewidywania przyszłości

no miał miał :-)
Ale sam przyznał, że rzeczywistość techniczna go przegoniła.
Nie ma szumu lamp elektronowych, a wszystko idzie w kierunku do nano-elektroniki, ale
reszta - podróże kosmiczne etc - nadal są super wizjonerstwem.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2011-04-30 15:37:12

Od: sjacek <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-29 09:43, Jacek Kruszniewski pisze:

> [...]
> Nie ma szumu lamp elektronowych, a wszystko idzie w kierunku do
> nano-elektroniki, ale reszta - podróże kosmiczne etc - nadal są super

Lampy elektronowe, czy nano-elektronika to zwykłe szczegóły techniczne.
Jakby się przyjrzeć Verne'owi to również jego podróż wokół księżyca
również znacznie się różni od dzisiejszych. A jednak nikt nie odbiera
mu wizjonerstwa np. w łodziach podwodnych.
Zresztą jest to stały ból SF. Zegarki sterowane sygnałem radiowym miały
być w dalszej przyszłości.
Dlatego też wolę Lema-filozofa niż Lema-futurologa.

Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:]
Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:]
lekko i z przytupem poproszę
Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis