książka na urlop

11. Data: 2011-04-30 17:47:25

Temat: Re: książka na urlop
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.04.30 17:37, użytkowniczka/użytkownik sjacek napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> Lampy elektronowe, czy nano-elektronika to zwykłe szczegóły techniczne.
> Jakby się przyjrzeć Verne'owi to również jego podróż wokół księżyca
> również znacznie się różni od dzisiejszych. A jednak nikt nie odbiera mu
> wizjonerstwa np. w łodziach podwodnych.
> Zresztą jest to stały ból SF. Zegarki sterowane sygnałem radiowym miały
> być w dalszej przyszłości.
> Dlatego też wolę Lema-filozofa niż Lema-futurologa.

To masz rację, ale też nadal wizjonerstwo wyprzedza rzeczywistość, ale to na tym ma
polegać - że w SF musi być odrobina filozofii na temat przyszłości :)
A technika to tylko otoczka przesłania książki.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

12. Data: 2011-05-02 13:51:03

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> napisał w
wiadomości news:op.vuj9xxrnjzsohw@redaktorbs-desktop...

> Dwie.
>
> Alec Le Sueur - Hotel na dachu świata oraz "Mariola, moje krople", autorki
> nie pamiętam.

"Mariola, moje krople" - Małgorzata Gutowska-Adamczyk
super komedia w klimnacie filmów Barei

--
do usłyszenia
Sylwi@

13. Data: 2011-05-04 15:39:48

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-26 20:37, Jacek Kruszniewski pisze:
> Co byście poradzili?

A długi ten urlop? ;)
"Doktor Strangelove" (chyba Peter George), "Bizancjum" (Stephen
Lawhead), "Fontanny Raju" (Arthur C. Clarke) i "Przez ciemne
zwierciadło" (Philip K. Dick). A z naszej rodzimej twórczości... Cóż,
"Most nad otchłanią" (Konrad T. Lewandowski) ;)

Pozdrawiam,
Gerard

14. Data: 2011-05-05 10:44:58

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-05-04 17:39, użytkowniczka/użytkownik Piotr "Gerard" Machej
napisała/napisał (niepotrzebne skreślić):

> A długi ten urlop? ;)

14 dni :-)

> [...]
> zwierciadło" (Philip K. Dick). A z naszej rodzimej twórczości... Cóż,
> "Most nad otchłanią" (Konrad T. Lewandowski) ;)

hmm, muszę to spisać, wynająć auto o odpowiednim udźwigu i ... jechać i czytać :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

15. Data: 2011-05-05 11:06:33

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2011 12:44, Jacek Kruszniewski pisze:

> hmm, muszę to spisać, wynająć auto o odpowiednim udźwigu i ... jechać i
> czytać

Witaj Jacku
KAMAZ powinien ci wystarczyć fakt nie ekonomiczne ale za to
na pewno dowieziesz
--
Piotr M :)

16. Data: 2011-05-05 11:38:56

Od: "Sylwi@" <e...@d...jest.ten.swiat-o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:4dc27faa$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...

> hmm, muszę to spisać, wynająć auto o odpowiednim udźwigu i ... jechać i
> czytać :)

... ale na jeden dzień przerwe zrobisz? :D

17. Data: 2011-05-05 20:13:58

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.05.05 13:06, użytkowniczka/użytkownik Piotr M :) napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Witaj Jacku
> KAMAZ powinien ci wystarczyć fakt nie ekonomiczne ale za to na pewno
> dowieziesz

baaardzo nieekonomiczne - wiesz ile paliwo kosztuje? ;)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

18. Data: 2011-05-05 20:14:53

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.05.05 13:38, użytkowniczka/użytkownik Sylwi@ napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> U?ytkownik "Jacek Kruszniewski"<j...@p...kropka.pl> napisa? w
> wiadomo?ci news:4dc27faa$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...

> ... ale na jeden dzien przerwe zrobisz? :D

Np przeca - pamiętam, nawet do Piotra dane kontaktowe dziś przesłałem - ostatnia
sobota maja :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

19. Data: 2011-05-06 04:39:49

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-05 12:44, Jacek Kruszniewski pisze:
> 14 dni :-)

Oj, to chyba braknie Ci książek ;)

> hmm, muszę to spisać, wynająć auto o odpowiednim udźwigu i ... jechać i czytać :)

Nie jest tak źle. Z wymienionych jedynie "Bizancjum" jest nieco dłuższe.
Reszta to lektury na 1-3 godziny każda :) Ale dosyć zróżnicowane, więc
pomyślałem, że coś dla siebie znajdziesz :D

Pozdrawiam,
Gerard

20. Data: 2011-05-06 06:53:33

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.05.06 06:39, użytkowniczka/użytkownik Piotr "Gerard" Machej
> [...]
> Reszta to lektury na 1-3 godziny każda :) Ale dosyć zróżnicowane, więc
> pomyślałem, że coś dla siebie znajdziesz :D

no ja jeszcze chce kilka zabiegów zaliczyć i spacerki
ale dziś skoczę do biblioteki i zerknę co i jak :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:]
Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:]
lekko i z przytupem poproszę
Dofinansowanie skladek ZUS przez PFRON a inna pomoc de minimis