książki o rodzinie?

1. Data: 2004-10-17 15:01:12

Temat: książki o rodzinie?
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Piszę prackę na temat rodziny i szukam odpowiednich materiałów. Do tej pory
znalazłem książki pani Virginii Satir.
Chodzi mi o książki zajmujące się tym jak funkcjonuje rodzina (lub jak nie
funkcjonuje...), czym jest.

pozdrawiam

tłiti

2. Data: 2004-10-17 15:07:05

Temat: Re: książki o rodzinie?
Od: Old Rena <g...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tłiti pisze:
> [...]
> znalazłem książki pani Virginii Satir.
> Chodzi mi o książki zajmujące się tym jak funkcjonuje rodzina (lub jak nie

Czyżby w bibliotekach naukowych nie było odpowiednich katalogów?

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

3. Data: 2004-10-18 06:14:55

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżby w bibliotekach naukowych nie było odpowiednich katalogów?
>
> --
> Old Rena
> [Renata Gierbisz]

Ależ oczywiście, pani Renatko, że są. Jest z 1000 różnych książek o rodzinie,
np. terapii, alkoholizmie itp. które zupełnie mnie nie interesują. Niestety
nie są one opisane w katalogu i żeby znaleźć pośród nich coś konkretnego i na
temat trzeba się nieźle namęczyć. Dlatego zadałem pytanie na grupę :)

Przy okazji przypomniałem sobie że znalazłem jeszcze "wprowadzenie do
systemowego rozumienia rodziny" De Barbaro.

pozdrawiam

tłiti

4. Data: 2004-10-18 08:33:41

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-18 08:14:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *tłiti* skreślił te oto słowa:

> [...]
> temat trzeba się nieźle namęczyć. Dlatego zadałem pytanie na grupę :)

Skoro przejrzenie katalogu pt "socjologia rodziny" jest dla Ciebie męczące
to napisanie pracy może Cię zabić...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

5. Data: 2004-10-18 08:58:56

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tłiti" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
> znalazłem książki pani Virginii Satir.
> Chodzi mi o książki zajmujące się tym jak funkcjonuje rodzina (lub jak nie

Polecam także pozycje w nurcie mniej systemowym a bardzo ciekawe
takie jak czołowe pozycje z analizy transakcyjnej np
"W co grają ludzie" Eric Berne (i inne jego ksiązki) oraz doskonałą książkę
koluzjach "Związek dwojga" Jurg Willi.

Pozdrawiam
O.

6. Data: 2004-10-18 11:17:19

Od: "Old Rena" <g...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

P.T. tłiti <k...@o...pl> sobie pisze a muzom:
> [...]
> interesują. Niestety nie są one opisane w katalogu i żeby znaleźć
> pośród nich coś konkretnego i na temat trzeba się nieźle namęczyć.

Zdajesz sobie sprawę, tłituniu, że to Twój problem? Per aspera ad astra, czy
cóś.
Próbuj szczęścia na pl.sci.socjologia.

--
Old Rena, zgryźliwa staruszka
[Renata Gierbisz]

7. Data: 2004-10-18 11:29:33

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-18 13:17:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Old Rena* skreślił te oto słowa:

> Próbuj szczęścia na pl.sci.socjologia.

Tam bardzo nie lubią leni ;], więc wysyłasz ją na pewne "pożarcie" :]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

8. Data: 2004-10-18 11:50:55

Temat: Re: książki o rodzinie? - OT
Od: "Old Rena" <g...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

P.T. Lia <L...@a...poczta.onet.pl> sobie pisze a muzom:
> Tam bardzo nie lubią leni ;], więc wysyłasz ją na pewne "pożarcie" :]

To jest samczyk. A. Nie napisałam, ze jestem wredna? Ta wredota ostatnimi
czasy wychodzi ze mnie, jak widać.

--
Old Rena, "już nie zawracam tu nikomu głowy, spadam" staruszka
[Renata Gierbisz]

9. Data: 2004-10-18 17:21:41

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takie jak czołowe pozycje z analizy transakcyjnej np
> "W co grają ludzie" Eric Berne (i inne jego ksiązki) oraz doskonałą książkę

dziękuję ślicznie :D

mam doła jak nie wiem
Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P
Piątek
Podziękowania za uśmiech na mojej twarzy