Re: kto czyta

From: Darek Gozdowski <g...@d...sggw.waw.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: kto czyta
Date: Tue, 26 Feb 2002 19:44:11 +0100

Witam
Widze, ze watek sie rozwinal calkiem szybko.

NeoN napisał(a):

> Kto czyta te grupe? czy sa tu jakies osoby z poza srodowiska osob
> nieplnosprawnych?

Ja. Jakos nigdy w mojej najbliższej rodzinie, szkole... itp nie pojawiła się
ON
ON ktore znalem (widywalem - to slowo jest lepsze) byly zawsze dosc odlegle

> Ciekaw jestem, bo wydaje mi sie , ze powinno byc tutaj sporo osob NIE
> zwiazanych z ON.
> Brakuje mi tutaj takich watkow: jak wam pomoc, jak sie zachowac, a moze
> inne tematy wcale nie zwiazane z problemami ON. Pewnie powie ktos, ze od
> innych spraw sa tez inne grupy dyskusyjne ale czy tak jest do konca.

M in. czytam psi zeby cos wiecej dowiedziec sie o ON, ale zeby zadawac
pytanie
jakos nigdy nie przyszlo mi to do glowy (przynajmniej jak dotad).
Po prostu jest to jedna z list ktora przegladam dosc czesto a na ktorych
nie zabieram glosu.
Ale moze kiedys cos zapytam, albo odpowiem - tak wolalbym odpowiedziec ;)

> Pozdrawim W.

Ja również pozdrawiam wszystkich
Darek