kto jest autorem tych słów?

11. Data: 2009-03-21 10:58:05

Temat: Re: kto jest autorem tych słów?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2009 23:20:47 +0100, bazyli4 napisał(a):

> (...)wszelka systematyczność zabija polot...

Toteż Niemcy zabijali Polaków :->

A w temacie: Polot to zdolność odkrywcza i twórcza, a systematyczność to
zdolność do tworzenia sobie planu realizacji i ścisłego trzymania się go.
Jedno drugiemu pomaga, a nie zabija.

Mchał Anioł miał jedno i drugie, i wielu innych wybitnych ludzi, nawet
Hitler czy Stalin - sprawa leży tylko w rodzaju... polotu :->

12. Data: 2009-03-21 16:50:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Mar, 17:33, glob <r...@g...com> wrote:
> tren R napisał(a):
> A z tego co ze szkoły wiem,to rzeczywiście Hitler kombinował z
> polakami,bo chodziło mu o podbicie ZSRR,ale polacy jak przeczytali
> jego książeczke ,gdzie określa ich jako[ pod ludzi],nie zgodzili się
> na współpracę.

Zaden Polak nigdy nawet by nie pomyślał o wspołpracy z Hitlerem - to
jakby Wilk, jeszcze w lesie,prosił Czerwonego Kapturka, aby mu dał
kluczyk od domku babci, durniu.
A że pośrednio Hitler doszedł do władzy w Niemczech dzięki Stalinowi
(Stalin finansował partię komunistyczną w Niemczech), więc nic
dziwnego, że się wujek Stalin wkurzył, kiedy mu podopieczny do drzwi z
łomem zastukał;przecież się wcześniej podzielili Polską i Hitler miał
wyznaczone, dokąd może dojść, a czego nie ruszać :->

> A Hitler dwa razy o to prosił.

No tak. Tylko globki mogły wtedy (jak i teraz) takie prośby wziąć
poważnie i coś tam sobie po nich obiecywać :->

13. Data: 2009-03-21 17:22:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> [...]
>
> No tak. Tylko globki mogły wtedy (jak i teraz) takie prośby wziąć
> poważnie i coś tam sobie po nich obiecywać :->
Podałem suchy fakt ze szkoły,a nie co o nim myśle.

14. Data: 2009-03-21 17:43:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> [...]
>
> No tak. Tylko globki mogły wtedy (jak i teraz) takie prośby wziąć
> poważnie i coś tam sobie po nich obiecywać :->

To Stalin wzorował się na Hitlerze i jego metodach sprawowania
władzy,a w temacie chodzi tylko o tą niesamowicie pozytywną wypowiedź
Hitlera na temat polaków,gdyż minister propagandy mówi co innego na
temat wypowiedzi Hitlera,książeczka Hitlera potwiedza wersję
ministra,czyli to słodzenie na temat polaków mogło jedynie służyć
Hitlerowi do namówienia polaków do współpracy,a poza tym Faszyzm jest
odwrotnością komunizmu,więc lęk zachodu do rewolucji proletariackiej i
jej rozprzestrzenianie się mógł motywować Hitlera do walki z
komunizmem.

15. Data: 2009-03-21 17:47:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> odwrotnością komunizmu,więc lęk zachodu do rewolucji proletariackiej i
> jej rozprzestrzenianie się mógł motywować Hitlera do walki z
Ach,zapomniałem,kościół też wolał pomagać Hitlerowi,gdyż komunizm był
dla niego większym zagrożeniem.

16. Data: 2009-03-21 17:54:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Ach,zapomniałem,kościół też wolał pomagać Hitlerowi,gdyż komunizm był
> dla niego większym zagrożeniem.
Reasumują- kościół postanowił inaczej niż polacy,a podczas zaborów -
kościół również postanwił inaczej niż polacy,tylko w drugim kierunku.

17. Data: 2009-03-21 18:31:24

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Toteż Niemcy zabijali Polaków :->

I vice versa... jak bym miał byc po niemiecku systematyczny... ale fakt,
wtedy bym nawet nie wiedział, jaki jestem ograniczony...

Pzdr
Paweł

18. Data: 2009-03-21 19:10:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):
> [...]
> inteligencj� z nies�ychanym sprytem. Jest to najzdolniejszy nar�d w
> Europie, poniewa� �yj�c ci�gle w nies�ychanie trudnych warunkach
> politycznych, wyrobi� w sobie wielki rozs�dek �yciowy, nigdzie niespotykany.
>
> Na podstawie ostatnich badaďż˝, powadzonych przez Reichsrassenamt
> uczeni niemieccy doszli do przekonania, �e Polacy powinni by�
> asymilowani do spo�eczno�ci niemieckiej jako element warto�ciowy rasowo.
> Uczeni nasi doszli do wniosku, �e po��czenie niemieckiej
> systematyczno�ci z polotem Polak�w da�oby doskona�e wyniki"

A tak się zastanawiam,jakie motywy kierowały tobą,aby zamieścić tą tak
pochwalną wypowiedź,bo dla mnie gdyby to wyjąc z kontekstu
historycznego,ktoś o zbiorowym niskim mniemaniu, nabrałby się na takie
słodzenie i ci Niemcy niezle zobaczyli polaków,gdyż ten polot to
anarchia,ale odwrócona do góry nogami i to mówi Gebbels-że przywódcy
nie mają żadnych pomysłów,a ten Hitler-że polacy są twórczy i mają
polot.Tu ewidentnie widać przekorne gadanie Hitlera w stosunku do tego
co uważali.

19. Data: 2009-03-23 09:01:28

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@o...pl> wrote in message

> No i tu właśnie jest problem... wszelka systematyczność zabija polot...

Wcale nie - tu nie chodzi o to zeby te cechy wtloczyc w jednego czowieka.
Jest ZESPÓŁ i w nim musza byc roznorakie osobowisci, a nie jednolite.
Duch

20. Data: 2009-03-23 09:06:11

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
d.googlegroups.com...

Tematatem jest pozytywny obraz Polakow,
no to Ty jak zwykle zaczynasz sie wić jakbys mial owsiki w .....
albo tropisz spisek, podwazasz wiarygodnosc tekstu,
tropisz motywacje piszącego ten tekst :)))
Trauma, dosłownie :)
Badz mezczyzna i zwalcz ten kompleks w sobie. Ktory nosisz w sobie!
Duch

Kononowicz startuje do PE
Murzynek Bambo w gume ladowany
XL nie masz dystansu do siebie.