kto kogo zabierze czyli choroby chodzą po pilotach

1. Data: 2008-10-11 17:37:36

Temat: kto kogo zabierze czyli choroby chodzą po pilotach
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Premier wylatuje do Brukseli 14 października - we wtorek. Prezydent,
który również chce uczestniczyć w szczycie, miał lecieć drugim samolotem
dzień później, w dniu rozpoczęcia.

- Jest tylko i wyłącznie jedna dostępna załoga, ponieważ pierwszy pilot,
dowódca drugiej załogi nam się rozchorował, co utrudnia wykonywanie
także innych zadań między innymi w ten weekend - mówi minister.

To oznacza, że z prezydentem nie będzie miał kto polecieć."

http://www.rp.pl/artykul/2,203381_Prezydent__zaprasz
am_premiera_na_poklad.html

brawo PanOwie :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2008-10-11 20:12:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Oct 2008 19:37:36 +0200, tren R napisał(a):

> [...]
> także innych zadań między innymi w ten weekend - mówi minister.
>
> To oznacza, że z prezydentem nie będzie miał kto polecieć."

Nie wiem, czy wiesz, że prezydent i premier nie powinni lecieć razem jednym
samolotem ze względów bezpieczeństwa państwa, a nie z powodu osobistych
animozji.
Taka procedura jest zupełnie logiczna i uazsadniona, a nie podyktowana
rozrzutnością czy okazją do wyrażania antypatii.

3. Data: 2008-10-12 00:37:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Kaczyński w ogóle nie powinien się pchać IMHO na ten szczyt.
Taka prezydencka wycieczka na koszt podatników jest nie konieczna,
a nawet zbędna.

--
CB

"tren R" <t...@n...sieciowy> napisał(-a)
w wiadomości news:gcqo94$hv6$1@news.onet.pl:

4. Data: 2008-10-12 06:10:54

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R; <gcqo94$hv6$1@news.onet.pl> :

> [...]
> także innych zadań między innymi w ten weekend - mówi minister.
>
> To oznacza, że z prezydentem nie będzie miał kto polecieć."

Kaczyński "pierwszym obywatelem" - Kamiński ma niezłe poczucie humoru.
:)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

5. Data: 2008-10-12 06:42:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Pan Kaczyński w ogóle nie powinien się pchać IMHO na ten szczyt.
> Taka prezydencka wycieczka na koszt podatników jest nie konieczna,
> a nawet zbędna.

- słyszałeś, że dżdżownice ostatnio wykazują się niespotykaną dotąd
agresją i napadają na jamniki zagryzając co słabsze sztuki?
- wg mnie dżdżownice nie powinny nosić skarpetek

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

6. Data: 2008-10-12 06:43:42

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gcqo94$hv6$1@news.onet.pl> :

am_premiera_na_poklad.html

> Kaczyński "pierwszym obywatelem" - Kamiński ma niezłe poczucie humoru.

dżdżownice nie powinny mieć uszu w kształcie serca!

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

7. Data: 2008-10-12 07:37:50

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R; <gcs6b3$q0m$2@news.onet.pl> :

am_premiera_na_poklad.html

> dżdżownice nie powinny mieć uszu w kształcie serca!

Ja tam wiem jedynie, że prezydęd == pierwszy obywatel przynależy do
określeń z okresu II Rzeczypospolitej, a nie IV. Kaczyński może se być
Prezydędem, ale na "pierwszego obywatela" siem nie zgadzam. Nie mam nic
przeciw artystom cyrkowym vel. kabaretowym, ale żeby od razu "pierwszy
obywatel"? ;>

Pozdrawiam
Flyer

8. Data: 2008-10-12 08:25:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> [...]
> Prezydędem, ale na "pierwszego obywatela" siem nie zgadzam. Nie mam nic
> przeciw artystom cyrkowym vel. kabaretowym, ale żeby od razu "pierwszy

ja tam wiem jedynie, że dżdżownice nie powinny mieć uszu w kształcie serca!

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

9. Data: 2008-10-12 08:45:44

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R; <gcsc9v$948$1@news.onet.pl> :

am_premiera_na_poklad.html

> ja tam wiem jedynie, że dżdżownice nie powinny mieć uszu w kształcie serca!

BTW - wliczając Bieruta jako prezydęda RP i konstytucję 1952 - teraz
mamy IV RP - q PiS chciało mieć V RP, nie IV. ;>

Pozdrawiam
Flyer

10. Data: 2008-10-12 09:02:42

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Flyer<f...@p...gazeta.pl>

[...]
> Kaczyński "pierwszym obywatelem" - Kamiński ma niezłe poczucie humoru.
> :)

Jeszcze tylko 800 dni.

Don

Działanie Deja vu
Zazdrość a lęk przed byciem oszukanym/wykorzystanym
Zadziwiający Turnau
He..he. Urbach i J-23
Stan wojenny w USA