Re: kto kogo zabierze czyli choroby chodzą po pilotach

From: tren R <t...@n...sieciowy>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: kto kogo zabierze czyli choroby chodzą po pilotach
Date: Sun, 12 Oct 2008 23:34:46 +0200

Flyer pisze:
> tren R; <gctpem$dq0$1@news.onet.pl> :

> A tam - Kaczyński się uroczo naburmusza i nadyma. Jakby musiał wracać
> czarterem do kraju, to dopiero by kabaret wywołał. Zawsze trochę
> rozrywki by było. ;>

rozrywki i tak jest dość, wole ani mru mru.
jeden się nadyma, drugi chleje podczas publicznych iwentów, trzeci jest
megalomanem do sześcianu i nadyma sie niezgorzej niz pierwszy, a
dodatkowo najprawdopodobniej był agentem.

to co, mogę się tylko cieszyć, że jest lepiej.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener