kto pije i pali ten nie ma robali

1. Data: 2020-08-10 19:49:32

Temat: kto pije i pali ten nie ma robali
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

=============
Prof. Riccardo Polosa, lekarz chorób układu oddechowego i badacz wpływu
palenia na zdrowie zebrał w swoim wystąpieniu najbardziej aktualne
wyniki badań dotyczących związku COVID-19 z paleniem papierosów. Co
nowego w tej sprawie?

Jak sam przyznał we wstępie do prezentacji, zanim zaczął przygotowywać
swoje wystąpienie wydawało mu się, że udowodnienie, że palenie ma bardzo
szkodliwy wpływ na płuca osoby chorującej na COVID-19 wydawało mu się
nieskomplikowaną oczywistością. - Byłem w wielkim błędzie - przyznał
dodając, że w świetle dostępnych wyników badań sprawa jest bardziej
skomplikowana.

==============

Okazuje się, że pierwsze objawy grypy można zwalczyć przy użyciu... a
właściwie po spożyciu whisky. Ten alkohol na przeziębienie działa cuda.
Oczywiście nie można przesadzić z ilością.
==============

z ta poprawnoscia to poszla juz w zjadliwa strone, nie pij bo ci
zaszkodzi, no ale przezyje, nie pal bo umrzesz na raka, jak nie zapale
to umre w ciagu kilku dni, kiedy minely te czasy, ze kobiecie w ciazy
lekarz zalecal lampke wina wieczorem, uwazal, ze jeden czy dwa papierosy
nie zabija plodu a na cisnienie zalecal lampke koniaku

https://www.youtube.com/watch?v=3028oDEKZo4

--
gazebo

2. Data: 2020-08-11 05:27:03

Temat: Re: kto pije i pali ten nie ma robali
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-10 19:49, gazebo wrote:
> [...]
> lekarz zalecal lampke wina wieczorem, uwazal, ze jeden czy dwa papierosy
> nie zabija plodu a na cisnienie zalecal lampke koniaku

//kiedys wino robili z winogron...

3. Data: 2020-08-11 06:38:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/08/2020 o 04:27, Ilona pisze:

> //kiedys wino robili z winogron...

z ryzu dalej robia, dobre jest

--
gazebo

4. Data: 2020-08-11 22:11:36

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarz zalecal lampke wina wieczorem, uwazal, ze jeden czy dwa papierosy
> nie zabija plodu a na cisnienie zalecal lampke koniaku

Na tzw. hiszpanke polecano alkohol. W krajach afrykanskich Brytyjczycy
dostawali szampana, miejscowi tylko wino. Nawet w Norwegii, gdzie byla
prohibicja, lekarze przepisywali mocne trunki.
Czyli Lukaszenka nie tak daleko odlecial gdy radzil ludowi pic wodke.
Ciekawe czy to podchwyci Trump? Mowil juz o srodku dezynfekcyjnym,
naswietlaniu UV... Wlasnie stwierdzil na konferencji prasowej, ze to
m.in. pandemia grypy doprowadzila do zakonczenia 2 wojny swiatowej, bo
wszyscy zolnierze byli chorzy. Stable genius!
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

i tyle o kolarstwie
znowu dupnelo
jak powiedziec?
nagosc jest piekna