Klęczący nienawidza tych, co stoją

1. Data: 2020-08-07 12:49:49

Temat: Klęczący nienawidza tych, co stoją
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Wszystkie panie Beaty IV RP nie spoczną, dopóki ostatni Gajos nie
zostanie opluty

Ludzie Prezesa klęczą. Założę się, że kolana bolą tym bardziej, im
bardziej ma się podejrzenie, że są tacy, co klęczeć nie tylko nie chcą,
ale wręcz nie muszą.
Oto, co Janusz Gajos, wielki polski aktor, powiedział o Jarosławie
Kaczyńskim. Przypominam na wszelki wypadek. ,,Coś takiego, co wykonał,
przepraszam za wyrażenie, >>mały człowiek<<. Jednym ruchem ręki podzielił
nasz kraj, nas samych na dwie części, to jest zbrodnia. Znamy takie
przykłady z historii. W ten sposób powstawały najgorsze sprawy na
świecie. Tak powstawało to, co się później nazywało hitleryzmem. Takie
dość ordynarne wskazywanie jedną ręką: >>jest ci źle, powiem ci dlaczego:
bo on cię okrada<<.

(...)
Przy całym szacunku dla inteligencji Janusza Gajosa, nie powiedział on o
Jarosławie Kaczyńskim niczego nowego. Że jest małym człowiekiem? Wielkim
nie jest, skoro wszystko, co ma, zbudował na niskich zagraniach. Nawet
500 plus, które - sorry, liberałowie - zmieniło życie wielu rodzin w
Polsce, nie wzięło się stąd, że Prezes ma wielkie serce. Raczej
przeciwnie - że cynicznie wyczuł słabość III RP i ją wykorzystał. Ja
oczywiście niewinnie wierzę w dobre intencje wszystkich ludzi, nawet
prezesów. Ale jak tu w tej sprawie wierzyć, skoro Prezes i jego pachołki
przed każdymi wyborami straszą, że jak wygra opozycja, to pięćset
zabierze. To sam Kaczyński uczynił z pieniędzy wypłacanych rodzinom broń
polityczną. Teraz partia płaci już nie tylko za głos, ale też za
milczenie. Niech sobie faszyści wyrabiają, co chcą, a wyborca ma milczeć
(bo przyjdą totalni i zabiorą!). Niech sobie policja zamyka ludzi za
,,znieważanie pomników" (serio?). Niech nasi zniszczą sądy, niech się
upasą ile wlezie, a ty, wyborco, masz na to wszystko patrzeć i popierać,
bo inaczej wiadomo, co się stanie. Nie wiem, czy jest coś bardziej
podłego, niż wyciągnąć pomocną dłoń do rodziny, która ledwo wiąże koniec
z końcem, ale w drugiej dłoni trzymać cyrograf do podpisania.

(...)<

https://www.newsweek.pl/opinie/dlaczego-beata-mazure
k-zaatakowala-janusza-gajosa-bo-o-czyms-jej-przypomi
na/7m2qzp2

Milicja nie mogla znieść ludzi, którym zachcialo sie spacerować w czasie
dziennika telewizyjnego, zakladać jakichś wstazeczek lub przypinać
znaczków "S". Zdarzylo mi sie być zatrzymanym. Kajdanek nam wtedy nie
zalozono. Teraz milicja ściga śmialków, którym spodobala sie tecza,
jakaś róza lub parasolka. Wcześniej byli to rowerzyści (normalny
powinien chodzić).

Dla pocieszenia polskiej MO. Ogladalem wczoraj reportaze z Afryki.
Wojskowi i policjanci poludniowo-afrykanscy bili i masakrowali biedakow,
ktorzy w swoich blaszanych klitkach (bez wody, toalety) nie mogli
wytrzymac rygorow kwarantany. Czasem znajdowali sobie ofiary na ulicy i
zmuszali do przeczolgania sie po sciekach. Mundurowi i ich ofiary to w
100% czarni.

Inny film dotyczyl malp czlekoksztaltnych - szympansow i bliskich im
bonobo. Szympansy ciagle walcza, rywalizuja ze soba i prowadza krwawe
wojny. Bonobo sa pokojowe i rozne spory czy rywalizacje lagodza poprzez
seks. Homo sapiens rozwinal sie droga szympansow.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/28590001521/i
n/album-72157671793402035/
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/28589985591/i
n/album-72157671793402035/
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-08-09 10:53:38

Temat: Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2020 o 12:49, silvio balconetti pisze:
> [...]
> wojny. Bonobo sa pokojowe i rozne spory czy rywalizacje lagodza
> poprzez seks. Homo sapiens rozwinal sie droga szympansow.

Gajos aktor  z pewnością niezły. Jednak jak widać recenzowanie zawodu
wykonywanego przez aktorów wyraźnie mu nie wychodzi.. Co jest najlepsze
aby się utrzymać u władzy mimo tego że rządzić się nie umie, - dla
skłócenia Polaków nie ma alternatywy. Klika okrągłostołowa świadomie i z
premedytacją doprowadziła do tego że Polacy mogą głosować tylko i
wyłącznie na potencjalne mniejsze zło. Wina Kaczyńskiego w tym dokładnie
taka sama jak Tuska, Walęsy czy Kwaśniewskiego.

3. Data: 2020-08-09 21:06:50

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyłącznie na potencjalne mniejsze zło. Wina Kaczyńskiego w tym dokładnie
> taka sama jak Tuska, Walęsy czy Kwaśniewskiego.

Diagnoza poczynan Kaczynskiego & Co jest znana od lat i byla wyglaszana
z roznych ust i mediow, dlatego dziwi mnie troche, ze ktos przyczepil
sie Gajosa. Moze wreszcie to doczytali, moze ktos sie wkurzyl i nakazal
dac odpor?
Przeciez to co oni robia to jest czysta komuna, a nawet faszyzm.
Faszysci potrzebowali wrogow, z ktorymi walczyli, ktorych eliminowali,
ktorymi straszyli lud. A ze stosuja inne metody, nie buduja obozow
koncentracyjnych, nie zamykaja opozycji, zloszcza sie jak ich ktos tak
nazywa. Takie to czasy. W okresie miedzywojennym faszysci (Wlochy,
Niemcy, kraje baltyckie, Polska, Rumunia, Wegry, Hiszpania, Portugalia)
byli dumni z tego, ze sa faszystami, stosowali rozne metody, prowadzili
wojny lub trzymali sie z dala od nich.

Btw. Dochodza do mnie rozne wiesci z Polski i zaczynam jakos cenic stary
PRL. Towarzysze walczyli z roznymi "odchyleniami", pozniej
"wichrzycielami" i "silami antysocjalistycznymi", ale byl to w koncu
margines - grupa niezadowolonych komunistow, profesorow, robotnicy,
ktorym podwyzszali ceny kielbasy i schabowego. Teraz mamy lekarzy,
sedziow, dziennikarzy, aktorow, LGBT, "wyksztalciuchow", pisarzy,
muzykow, nauczycieli ...
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????

4. Data: 2020-08-10 04:45:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-09 21:06, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> ktorym podwyzszali ceny kielbasy i schabowego. Teraz mamy lekarzy,
> sedziow, dziennikarzy, aktorow, LGBT, "wyksztalciuchow", pisarzy,

//ale, to strasznie infantylne masz te wyobrazenia o PRL, jesli uwazasz,
ze wydarzenia grudniowe mialy podloze w podwyzce cen kielbasy...!

hint: Gierkowcy, dokladnie tydzien pozniej, nie wyskoczyli krolikowi z
kapelusza!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Grudzie%C5%84_1970#Bil
ans_wyst%C4%85pie%C5%84

5. Data: 2020-08-10 11:50:41

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2020 o 21:06, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> ktorym podwyzszali ceny kielbasy i schabowego. Teraz mamy lekarzy,
> sedziow, dziennikarzy, aktorow, LGBT, "wyksztalciuchow", pisarzy,

Dużo błędnych i dalekich od prawdy i faktów rzeczy jest głoszone od lat.
Np to że NRD i RFN to dzieci Stalina. Tymczasem dopiero teraz niedawno
dowiedziałem się że był on gorącym zwolennikiem połączenie Niemiec,
wspólnych wyborów i ogłoszeniem przez to państwo statusu
"niezaangażowanego".

A co do Gajosa, jaką on może mieć wiedzę o kompetencjach Kaczyńskiego w
sprawie dzielenia Polaków? - tylko jakieś domysły, ale z domysłów nie
można formułowaqć publicznych zarzutów.

Po 89 każdy kto aktualnie znajdował się przy korycie faszyzował. Tusk,
Miller czy Kwach to niby tacy święci? Dlaczego wobec tego nic nie
zrobili dla pedałów i innych że ci po 30tu latach muszą wychodzić na
ulice i próbować walczyć o swoje prawa?

Co do spolecznego niezadowolenia, - PRL starał się zacierać wszystkie
różnice między ludźmi, klika po 89 te różnice systematycznie pogłębia,
dzieląc społeczeństwo na kasty. Dla spokoju i pporządku trzeba by jakoś
to wszystko wyśrodkować, bo i metoda dawnych pseudokomuchów jak i
obecnych pseudodemokratów generuja spoleczne niezadowolenie. Moim
zdaniem najlepiej by było gdyby przestali się bezczelnie wtryniać w
życie ludzi.

dziennikarstwo
Powstanie
Re: POP-INTELIGENCJA