Re: POP-INTELIGENCJA

1. Data: 2020-07-31 23:27:56

Temat: Re: POP-INTELIGENCJA
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 31 Jul 2020 13:15:22 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <28c814c0-62a2-429f-970f-1c7fc4f2611bo@googlegroups.
com>
od o...@g...com :
>https://youtu.be/A1fCQrm0u_Q

Tu jest lepsze:
https://www.youtube.com/watch?v=y52Ig-CSGNQ

2. Data: 2020-08-01 05:49:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-31 23:27, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 31 Jul 2020 13:15:22 -0700 (PDT)
> [...]

//i co siem przypierdalasz...?

To bardzo trafne i przemyslane analizy i komentarze...

POP-INTELIGENCJA (profesorowie, dziennikarze) burzy świat. Wolność w
Remoncie #101

https://youtu.be/A1fCQrm0u_Q

3. Data: 2020-08-01 07:25:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 05:50:31 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
>
> To bardzo trafne i przemyslane analizy i komentarze...
>
> POP-INTELIGENCJA (profesorowie, dziennikarze) burzy świat. Wolność w

A teraz popatrz na to z drugiej strony. Przecież oni muszą z czegoś żyć.
Te wszystkie egzotyczne teorie, które serwują, potrzebne są im po to, żeby napędzić
im rynek czytelniczy. Albo go wręcz stworzyć, urabiając sobie czytelnika - w jakich
kwestiach ma być uświadomiony, a w jakich naiwny.

4. Data: 2020-08-01 13:29:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
---
Znasz to z wlasnego ogrodka Krzew? ;P

5. Data: 2020-08-01 15:45:36

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 1 Aug 2020 05:49:15 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f24e686$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
od Ilona <i...@u...net> :
com>

>//i co siem przypierdalasz...?

Iloneczka fałszuje wpisy przedpisców?
Iloneczka to oszustka?
Co się Iloneczka przypierdala do postów, skierowanych nie do niej, tylko do
oszczanego
nocnika?
https://www.youtube.com/watch?v=y52Ig-CSGNQ

6. Data: 2020-08-01 22:19:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 sierpnia 2020 13:29:27 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
im rynek czytelniczy. Albo go wręcz stworzyć, urabiając sobie czytelnika - w jakich
kwestiach ma być uświadomiony, a w jakich naiwny.

Ba, byłem tego niemalże oficjalnie nauczany.
A to że liczy się renoma i rozgłos. Pojęcie "człowiek medialny" w czasach globalnej
wioski McLuhana (tego od macania i luhania) stało się najwyższym komplementem, a
wręcz odznaką wyróżnienia i uprzywilejowania.
I odwrotnie: nie ma ciebie w mediach, nie istniejesz (powieś się ;D)))))) ).
Czyli bycie POP-ularnym dla szanującego inteligenta miało być nie tylko możliwością,
ale wręcz obowiązkiem!

7. Data: 2020-08-02 04:57:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 07:25, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
im rynek czytelniczy. Albo go wręcz stworzyć, urabiając sobie czytelnika - w jakich
kwestiach ma być uświadomiony, a w jakich naiwny.

//no POP_acz... a Michio Kaku mowil, ze jest dumny...!

https://youtu.be/vT_6z-09vVc?t=90

8. Data: 2020-08-02 04:58:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 15:45, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 1 Aug 2020 05:49:15 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5f24e686$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
> od Ilona <i...@u...net> :

'Lasy bagienne - czyta Krystyna Czubówna'

https://www.youtube.com/watch?v=FFPsk9GbfDU

9. Data: 2020-08-02 04:59:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 15:45, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> Iloneczka to oszustka?
> Co się Iloneczka przypierdala do postów, skierowanych nie do niej, tylko do

//widze, ze i tobie wszystko kojarzy siem z kupom...!

10. Data: 2020-08-02 09:22:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 2 sierpnia 2020 04:58:16 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
jakich kwestiach ma być uświadomiony, a w jakich naiwny.

> //no POP_acz... a Michio Kaku mowil, ze jest dumny...!

Ale to zupełnie inny temat.
Na razie wydaje się, że niewidoczna cywilizacja galaktyczna nie bardzo chce, żebyśmy
stali się typem I.

Prawdziwi Polacy
Spowodowała ból ludzi wierzących
Pieprzycie jak potłuczeni
Ateizm to cienzka POwiklana choroba psychiczna? [Z lewackichZrodel ;P]
Jak wyleczyc niewierzoncego psychola? ;)