Prawdziwi Polacy

1. Data: 2020-07-30 12:13:06

Temat: Prawdziwi Polacy
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/wadimnowasol/posts/30217146
74714306

"Kiedy widzę w na profilu biało-czerwone barwy, znak Polski Walczącej
czy Żołnierzy Wyklętych, to już na 95% wiem czego się spodziewać."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-08-01 19:27:49

Temat: Re: Prawdziwi Polacy
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.07.20 um 12:13 schrieb Kviat:
> [...]
>
> "Kiedy widzę w na profilu biało-czerwone barwy, znak Polski Walczącej
> czy Żołnierzy Wyklętych, to już na 95% wiem czego się spodziewać."

Trzymam sie zdala od osilkow z orlem lub jakims patriotycznym haslem. Na
szczescie zdarza sie to raz na pol roku. Ale prypominaja mi sie dawne
czasy. Po 89 roku mielismy najazd ze Wschodu. Norymberga to najwieksze
miasto w okolicy, wiec stamtad lud pracujacy miast i wsi jechal tam by
kupic jakies radio z otwarzaczem kaset. W normie na starowce kolo dworca
byl ruch, ze wpuszczano tylko pare osob. Ale widzialem tez paru roslych
jegomosci w czerni z roznymi patriotycznymi kolorami i napisami. Teraz
jak jezdzisz po ex-DDR to czegos takiego nie uswiadczysz. "Patrioci"
umarli, wegetuja na bezrobociu albo jezdza do roboty na Zachow, bo zona,
dzieciaki, wiec patriotyzm nie jest w cenie?
A moral? Za 30-35 lat bedzie podobnie w Pomrocznej.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

3. Data: 2020-08-02 05:54:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 19:27, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> dzieciaki, wiec patriotyzm nie jest w cenie?
> A moral? Za 30-35 lat bedzie podobnie w Pomrocznej.

Jest zupelnie inaczej... to pokolenie dzisiejszych nastolatkow wlasnie
zrozumialo okolicznosci historyczne i nie jest obcionzone
postpeerelowskimi schematami myslowymi...

//kompletnie zapominasz o roznicach w mentalnosci ludzkiej, pomniendzy
cywilizacjami... bizantyjskom na zachodzie i lacinskom w krajach
katolickich...!

4. Data: 2020-08-02 14:21:09

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.08.20 um 19:27 schrieb Sylvio Balconetti:
> [...]

//kompletnie zapominasz o roznicach w mentalnosci ludzkiej, pomniendzy
cywilizacjami... bizantyjskom na zachodzie i lacinskom w krajach

Sa na ten temat jakies badania czy tylko mity? Zdarzalo mi sie bywac w
Czech, Slowacji, Slowenii, Chorwacji, Rumunii, Bulgarii, Turcji,
Szwajcarii, Austrii, Holandii, Luksemburgu, Andorze, Hiszpanii,
Portugalii, we Wloszech, Francji... Moze cos zapomnialem? Acha,
Liechtenstein, San Marino, Gibraltar, Irlandia, Anglia, Dania, Grecja...
I jakos nie zauwazylem wiekszych roznic cywilizacyjnych - wszedzie
podobne auta, telefony, telewizory, przepisy drogowe. A mentalnosc?
Temperamenty? Wyglad miast, wsi i gospodarstw, porzadek, przestrzeganie
przepisow, spedzanie czasu wolnego...
Roznice widac raczej na linii polnoc-poludnie, wschod-zachod niz
Rzym-Bizancjum. W Niemczech na przyklad widzi sie nie tylko na prowincji
dawne podzialy na kraje katolickie i protestanckie - w dawnych
biskupstwach, ksiestwach i krolestwach katolickich widzi sie wiecej
swietych obrazkow i pomniczkow, w bylych posiadlosciach pruskich i
protestanckich tego juz nie ma. Ale to ogolnie tylko tradycja -
kapliczki i figury ladnie wygladaja i przyciagaja turystow, a wierzacych
ubywa (chyba 2/3 nalezy dwoch glownych kosciolow). W Holandii gdzie
koscioly sa bardziej puste niz niemieckie (jakiego turyste przyciagna
gole sciany i posagi bez glow?) czuje sie mimo wszystko duch Kalwina -
porzadek, pracowitosc, czystosc

--

-------------------------------

5. Data: 2020-08-02 18:50:53

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> "Kiedy widzę sodomitę

https://twitter.com/habitalista/status/1289636323435
802625

Widocznie jaki agent kaczyńskiego!

6. Data: 2020-08-02 18:53:47

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://pbs.twimg.com/media/EeXPUQ3X0AQKB7t?format=j
pg&name=large

Nikt nie zrobił tyle złego dla tęczowców niż ten gościu.
Nu a później się dziwują jak ich na mieście biją.

7. Data: 2020-08-02 19:23:21

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 2 Aug 2020 09:53:47 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <448ef712-35a2-4a69-b9e4-8e74729b96c9o@googlegroups.
com>
od o...@g...com :
>https://pbs.twimg.com/media/EeXPUQ3X0AQKB7t?format=
jpg&name=large

>Nikt nie zrobił tyle złego dla tęczowców niż ten gościu.
>Nu a później się dziwują jak ich na mieście biją.

Szambo ci wycieka z nocnika, a potem trafia pod czaszkę.

8. Data: 2020-08-02 19:59:55

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.08.20 um 19:23 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
> od o...@g...com :
pg&name=large

> Szambo ci wycieka z nocnika, a potem trafia pod czaszkę.

Meleszka nie jedno ma imie? ;-)
Pozdrawiam z Radomia

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50179558821/i
n/album-72157715327691506/

9. Data: 2020-08-03 05:30:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-02 14:21, silvio balconetti wrote:
> [...]
> koscioly sa bardziej puste niz niemieckie (jakiego turyste przyciagna
> gole sciany i posagi bez glow?) czuje sie mimo wszystko duch Kalwina -

//owa analiza, choc przenikliwa, jest wybitnie powierzchowna... i nie
dotyka nawet, roznic w poszczegolnych krajach w relacjach typu: "wieza -
plac"...!

10. Data: 2020-08-03 12:36:00

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 2 Aug 2020 19:59:55 +0200
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> :
com>
> [...]

Widzę, że muszę nieco zejść z tonu, bo sam się zamienię w szura.

Spowodowała ból ludzi wierzących
Pieprzycie jak potłuczeni
Ateizm to cienzka POwiklana choroba psychiczna? [Z lewackichZrodel ;P]
Jak wyleczyc niewierzoncego psychola? ;)
Niewierzoncy to...KRETYNI!?