Powstanie

1. Data: 2020-08-01 19:35:45

Temat: Powstanie
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

,,...jeżeli pan by mi powiedział, że powstanie warszawskie było czynem
heroicznym, to ja się z panem w życiu nie zgodzę. To była najgłupsza
rzecz, jaką mogliśmy zrobić. Bo widzi pan, ja chcę sprecyzować, to nie
chodzi o to, że kwiat młodzieży polskiej łącznie z Baczyńskim zginął w
bezsensownych szturmach. Chodzi o to, że kilku zasranych politykierów, w
zasranym Londyniszczu, chciało opanować stolicę Polski przed Sowietami,
którym zarzucano, że nie przyszli z pomocą. I w tej pętli znalazł się
kwiat młodzieży polskiej i bezradna ludność. I ci ludzie powinni wisieć
za to, co zrobili, ci tam, w Londynie, i Bór-Komorowski, który był, jak
wiadomo, kretynem, od A do Z. Całe swoje życie był idiotą. Endekiem,
antysemitą, kretynem. W takich wypadkach co to znaczy heroizm? Heroizm
to by było wyjąć pistolet i ubezwłasnowolnić Bora-Komorowskiego, to
byłby heroizm"

,,... ja się tak strasznie zżymam na to, co się odbywa wokół powstania
warszawskiego w Polsce. Mamy muzeum, z którego dzieci wychodzą
przekonane, że widziały wielkie zwycięstwo polskiego oręża, zupełnie jak
Sobieskiego pod Wiedniem. A to była katastrofa i zrobienie filmu o tej
katastrofie byłoby rzeczą ciekawą. Zrobienie filmu o tym, jak ludność
nienawidziła powstańców na końcu, jak ich chcieli wieszać na podwórkach
i kamienować, żeby to się skończyło. 230 tysięcy cywilów zabitych i 19
tysięcy powstańców. To coś mówi, prawda? Zobaczy pan taki film w życiu?
Nigdy."

https://tabloidonline.blog/2020/08/01/powiedzieli-an
drzej-zulawski-2/

i cos jeszcze:

>Wystarczyło, że ta nasza góralska Matka Boska, będąc w ciąży pojechała
rozgrzać zimą kości nad morzem Śródziemnym i urodził się nasz polski
Jezusik na obcej żydowskiej ziemi. Gdyby nie ten drobny incydent sprzed
2000 lat, wszystko dla Polaków byłoby prostsze. Nie musielibyśmy walczyć
z semitami, lgbt i innymi uzurpatorami o swoje.<
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-08-02 05:57:39

Temat: Re: Powstanie
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-01 19:35, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> 2000 lat, wszystko dla Polaków byłoby prostsze. Nie musielibyśmy walczyć
> z semitami, lgbt i innymi uzurpatorami o swoje.<

Jednak, cos rozumniesz...

//a moze to tylko tak wyglonda...?

3. Data: 2020-08-02 08:55:36

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2020 o 19:35, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> incydent sprzed 2000 lat, wszystko dla Polaków byłoby prostsze. Nie
> musielibyśmy walczyć z semitami, lgbt i innymi uzurpatorami o swoje.<

Do jakiego to stanu potrafi doprowadzić ludzi głupkowata propaganda. W
lipcu 44roku sytuacja w Warszawie była złożona,.. i nie da się tego
podsumować kilkoma zdaniami. Nie ma w tym miejsca na krytykę czy
pochwały zarówno dla Komorowskiego jak i Stalina. Rzetelnie ocenić
możemy tylko ten dzisiejszy bełkot, zakłamanie i obłudę. Bo czy to nie
ci sami propagandowi "patrioci" z wielkim oburzeniem mówią o dawaniu
broni i posyłaniem w bój dzieci w innych krajach, a pieją z zachwytu na
wspomnieniu "warszawskich dzieci" które to "poszły w bój".

4. Data: 2020-08-02 10:11:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> broni i posyłaniem w bój dzieci w innych krajach, a pieją z zachwytu na
> wspomnieniu "warszawskich dzieci" które to "poszły w bój".

Ciekawe czy ci "patrioci" poszliby sami w bój albo wyslali tam swoje
dzieci? Czytalem ostatnio o dzieciach pisowskich prominentow. Z reguly
nie zmagaja sie z konkurencja i niekompetentnymi urzednikami w
ojczyznie, lecz ksztalca sie i robia kariery na "zgnilym Zachodzie" (tak
zreszta robily i pociechy PRL-owskich bossów).

I jeszcze cytat:

>Cel powstania był w ogóle nieosiągalny,zginęło 200 tyś, mieszkańców
miasta. Zburzenie Warszawy,operacja planowego wyburzania i palenia
Warszawy przeprowadzona przez Niemców po upadku powstania warszawskiego.
Powstanie Warszawskie było zbrodnią, walką beznadziejną, walką o sprawę
z góry przegraną. Wywołała u ludności szok i gniew. Ludzie,którzy do
niej doprowadzili nigdy nie byli za tą decyzję osadzeni. Bór Komorowski
nie był żadną wybitną indywidualnością,nie górował nad podwładnymi
charakterem ani żadnymi walorami,które predysponowały go na przywódcę.
Po przybyciu Bora Komorowskiego do Londynu,(12 maja 1945) doszło do
ostrego sporu miedzy nim a Władysławem Andersem. Anders Kwestionował nie
tylko zawodowe kwalifikacje Bora, ale również opierdolił go za wywołanie
powstania w Warszawie. Anders uważał to za zbrodnię i sądził że
Komorowski i inni powinni stanąć przed sądem.<

A tu mala impresja z naszego krotkiego urlopu (jakies 790 km na zachod
od Warszawy)

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50179502357/i
n/dateposted-public/

5. Data: 2020-08-02 10:33:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.08.2020 o 10:11, Sylvio Balconetti pisze:

> Ciekawe czy ci "patrioci" poszliby sami w bój albo wyslali tam swoje
> dzieci?

Na pewno nie. Dzieci już poobsadzane na stanowiskach albo powysyłane na
zachodnie uczelnie.

Ewa

6. Data: 2020-08-02 13:27:59

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinni stanąć przed sądem.<
>
> A tu mala impresja z naszego krotkiego urlopu (jakies 790 km na zachod

Ci od kreowania takich postaw - NIE, ale ci co bezrefleksyjnie ulegaja
propagandzie to już naprawdę "ojczyznę" szczerze i niekłamanie mają za
dobro nadrzędne. Tak więc dla wielu z nich wysłanie na pole bitwy
swojego dzieciaka to oczywistość.

Pozwolę sobie pozostać sceptykiem wobec twierdzenia że dzieci
prominentów PRLu gremialnie robili kariery na zachodzie.

W tej kwestii też się nie zgodzę - cel powstania, czyli wyrzucenie z
miasta Niemców był osiągalny. W chwili powstania przewaga  Niemców nad
siłami powstańczymi nie była aż tak miażdżąca. Później to już wiadomo -
cały szereg niesprzyjających okolicznoci ( z tym że sprawą zainteresował
się sam Hitler osobiście, na czele)sprawił że to była zwykła rzeź
miasta.  Co do Komorowskiego - mógł on nie mieć wyboru, młodzi tak się
rwali do strzelania że istnieła opcja że powstanie wybuchnie i bez jego
rozkazu. Różnicy między Komorowskim a Andersem nie widzę dużej - co
skłoniało go do aż tak zażartej walki o Monte Cassino z wycofującymi się
wojskami Kesserlinga? To jest ta sama decyzja co Komorowskiego, tylko
jednemu wyszło a drugiemu nie. Poziom suwerenności podejmowania decyzji
w obu sytuacjach mniej więcej ten sam.

7. Data: 2020-08-03 04:26:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-08-02 10:11, Sylvio Balconetti wrote:
> A tu mala impresja z naszego krotkiego urlopu (jakies 790 km na zachod
> od Warszawy)
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50179502357/i
n/dateposted-public/

Straszna bieda w tym kosciulku...

//czyzby interes mnial siem lada dzien zwijac...?

8. Data: 2020-08-04 20:38:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/08/2020 o 18:35, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> 2000 lat, wszystko dla Polaków byłoby prostsze. Nie musielibyśmy walczyć
> z semitami, lgbt i innymi uzurpatorami o swoje.<

mamy film o Westerplatte, nie spodobal sie

--
gazebo

Re: POP-INTELIGENCJA
Prawdziwi Polacy
Spowodowała ból ludzi wierzących
Pieprzycie jak potłuczeni
Ateizm to cienzka POwiklana choroba psychiczna? [Z lewackichZrodel ;P]