Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją
Date: Sun, 9 Aug 2020 21:06:50 +0200

n/album-72157671793402035/

n/album-72157671793402035/

> Gajos aktor  z pewnością niezły. Jednak jak widać recenzowanie zawodu
> wykonywanego przez aktorów wyraźnie mu nie wychodzi.. Co jest najlepsze
> aby się utrzymać u władzy mimo tego że rządzić się nie umie, - dla
> skłócenia Polaków nie ma alternatywy. Klika okrągłostołowa świadomie i z
> premedytacją doprowadziła do tego że Polacy mogą głosować tylko i
> wyłącznie na potencjalne mniejsze zło. Wina Kaczyńskiego w tym dokładnie
> taka sama jak Tuska, Walęsy czy Kwaśniewskiego.

Diagnoza poczynan Kaczynskiego & Co jest znana od lat i byla wyglaszana
z roznych ust i mediow, dlatego dziwi mnie troche, ze ktos przyczepil
sie Gajosa. Moze wreszcie to doczytali, moze ktos sie wkurzyl i nakazal
dac odpor?
Przeciez to co oni robia to jest czysta komuna, a nawet faszyzm.
Faszysci potrzebowali wrogow, z ktorymi walczyli, ktorych eliminowali,
ktorymi straszyli lud. A ze stosuja inne metody, nie buduja obozow
koncentracyjnych, nie zamykaja opozycji, zloszcza sie jak ich ktos tak
nazywa. Takie to czasy. W okresie miedzywojennym faszysci (Wlochy,
Niemcy, kraje baltyckie, Polska, Rumunia, Wegry, Hiszpania, Portugalia)
byli dumni z tego, ze sa faszystami, stosowali rozne metody, prowadzili
wojny lub trzymali sie z dala od nich.

Btw. Dochodza do mnie rozne wiesci z Polski i zaczynam jakos cenic stary
PRL. Towarzysze walczyli z roznymi "odchyleniami", pozniej
"wichrzycielami" i "silami antysocjalistycznymi", ale byl to w koncu
margines - grupa niezadowolonych komunistow, profesorow, robotnicy,
ktorym podwyzszali ceny kielbasy i schabowego. Teraz mamy lekarzy,
sedziow, dziennikarzy, aktorow, LGBT, "wyksztalciuchow", pisarzy,
muzykow, nauczycieli ...
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".