Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Klęczący nienawidza tych, co stoją
Date: Mon, 10 Aug 2020 11:50:41 +0200

W dniu 09.08.2020 o 21:06, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
n/album-72157671793402035/

n/album-72157671793402035/

> [...]
> Niemcy, kraje baltyckie, Polska, Rumunia, Wegry, Hiszpania,
> Portugalia) byli dumni z tego, ze sa faszystami, stosowali rozne
> metody, prowadzili wojny lub trzymali sie z dala od nich.
>
> Btw. Dochodza do mnie rozne wiesci z Polski i zaczynam jakos cenic
> stary PRL. Towarzysze walczyli z roznymi "odchyleniami", pozniej
> "wichrzycielami" i "silami antysocjalistycznymi", ale byl to w koncu
> margines - grupa niezadowolonych komunistow, profesorow, robotnicy,
> ktorym podwyzszali ceny kielbasy i schabowego. Teraz mamy lekarzy,
> sedziow, dziennikarzy, aktorow, LGBT, "wyksztalciuchow", pisarzy,

Dużo błędnych i dalekich od prawdy i faktów rzeczy jest głoszone od lat.
Np to że NRD i RFN to dzieci Stalina. Tymczasem dopiero teraz niedawno
dowiedziałem się że był on gorącym zwolennikiem połączenie Niemiec,
wspólnych wyborów i ogłoszeniem przez to państwo statusu
"niezaangażowanego".

A co do Gajosa, jaką on może mieć wiedzę o kompetencjach Kaczyńskiego w
sprawie dzielenia Polaków? - tylko jakieś domysły, ale z domysłów nie
można formułowaqć publicznych zarzutów.

Po 89 każdy kto aktualnie znajdował się przy korycie faszyzował. Tusk,
Miller czy Kwach to niby tacy święci? Dlaczego wobec tego nic nie
zrobili dla pedałów i innych że ci po 30tu latach muszą wychodzić na
ulice i próbować walczyć o swoje prawa?

Co do spolecznego niezadowolenia, - PRL starał się zacierać wszystkie
różnice między ludźmi, klika po 89 te różnice systematycznie pogłębia,
dzieląc społeczeństwo na kasty. Dla spokoju i pporządku trzeba by jakoś
to wszystko wyśrodkować, bo i metoda dawnych pseudokomuchów jak i
obecnych pseudodemokratów generuja spoleczne niezadowolenie. Moim
zdaniem najlepiej by było gdyby przestali się bezczelnie wtryniać w
życie ludzi.