i tyle o kolarstwie

1. Data: 2020-08-07 20:15:10

Temat: i tyle o kolarstwie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

nic dodac nic ujac, lepsze byly pompki wtykane w szprychy rywala
--
gazebo

2. Data: 2020-08-08 12:33:40

Temat: Re: i tyle o kolarstwie
Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:
> nic dodac nic ujac, lepsze byly pompki wtykane w szprychy rywala

Ciekawa dyscyplina, zwłaszcza te mieszane i jakże nowoczesne zespoły
dżenderowe:)

https://www.pinknews.co.uk/2018/10/15/trans-woman-ra
chel-mckinnon-cycling-world-championship/

Szkoda że w PL takich nie ma, wot i zaścianek wielkiej europy!:)
100 lat za murzynami!

3. Data: 2020-08-08 13:35:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/08/2020 o 11:33, o...@g...com pisze:

> [...]
chel-mckinnon-cycling-world-championship/

> Szkoda że w PL takich nie ma, wot i zaścianek wielkiej europy!:)

za doping tego uznac nie mozna, to tak jak ze zbijaniem wagi w pewnych
sportach, cieplo, nudze sie i mi sie przypomnialo, ciekawe ile jest
prawdy, ze kiedys kobiety zachodzily w ciaze, nastepnie usuwaly a
organizm jeszcze jechal na fali

--
gazebo

4. Data: 2020-09-06 22:36:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 sierpnia 2020 20:15:11 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> nic dodac nic ujac, lepsze byly pompki wtykane w szprychy rywala

Ano, spisek cyklistów. I na dokładkę mają do czynienia z pedałami:
https://youtu.be/wl30jTA2oY0

znowu dupnelo
jak powiedziec?
nagosc jest piekna