Re: kto pyta, nie błądzi

From: "hss" <k...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: kto pyta, nie błądzi
Date: Tue, 21 Sep 2010 21:24:52 +0000 (UTC)
<i7b6ru$kq2$1@inews.gazeta.pl>
<7...@h...googlegroups.com>

glob <r...@g...com> napisał(a):

> hss napisa=B3(a):

> ..

> =3DE6.

> chemiczne i elektryczne
> i=EF=BF=BDc "rzeczywista".
> =EF=BF=BDeczywisto=EF=BF=BD=EF=BF=BD" polega na czym=EF=BF=BD
> sz. Wi=EF=BF=BDc rzeczywi=EF=BF=BDcie roisz sobie co=EF=BF=BD

> ..pl/usenet/
>
> Ta..... s=B3yszy g=B3osy i widzi ludzi nieistniej=B1cych, a siedzi ta twoja
> rzeczywisto=B6=E6 w pasach na psychiatrykach ,bo maj=B1 braki substancji
> chemicznych w m=F3zgu i to powoduje urojenia.

Co nie znaczy że te urojenia nie są:
a. realnymi impulsami fizykochemicznymi w mózgu. Są realnym zjawiskiem
-zachodzącym w mózgu.
b. owe braki chemii w mózgu mogą zmieniać jego percepcję rzeczywistości na
tyle że widzi rzeczy które realnie istnieją, tylko w "normalnym" stanie
naszych mózgów ich nie widzimy. Takie prawdopodobieństwo jest i nie jest ono
wcale zerowe. Wybiórczość percepcji rzeczywistości przez mózg jest faktem
dowiedzionym naukowo. Mogą istniec wokoło nas rzeczy których nie życzyłbyś
sobie zobaczyć nawet we śnie. A jak je tam widzisz to się budzisz z
przerażenia albo natychmiast zapominasz. Nie udowodnisz logicznie że to
niemożliwe.