ktory model zmywarki

1. Data: 2002-10-08 09:02:58

Temat: ktory model zmywarki
Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupuje zmywarke. na placu boju pozostaly 2 modele BOSCHA: SRS 4672 i SRS
5612. czy na grupie sa uzytkownicy w/w modeli ? jaki macie doswiadczenia ?
tylko prosze o niezamieszczanie glupich odpowiedzi, bo powaznie pytam :-)

maja (Rzeszow)

1. Data: 2002-10-08 12:17:24

Temat: Re: ktory model zmywarki
Od: "Babinicz" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam 4672, napisz co Cię interesuje.
Andrzej

1. Data: 2002-10-09 08:32:29

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz, jak sie sprawuje i czy nie sciemniali za bardzo w folderach
reklamowych. napisz, ile razy ja tygodniowo wlaczasz (ile osob uzytkuje) i
jezeli masz jakies rady czy cos co nie napisali w instrukcji. dzieki

MAJA

1. Data: 2002-10-09 09:11:18

Od: "Babinicz" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

maja napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>reklamowych. napisz, ile razy ja tygodniowo wlaczasz (ile osob uzytkuje) i
>jezeli masz jakies rady czy cos co nie napisali w instrukcji. dzieki

Zmywarka sprawuje się znakomicie, naczynia są idealnie czyste,(zawsze
włączony jest program ekonomiczny - 50 stopni) pracuje codziennie. (obiady
jadamy w domu - 4 osoby) Jeżeli chodzi o rady to przy zmywarkach "45" cała
sztuka polega na układaniu garów tak aby wszystko pomieścić (trochę to
kłopotliwe) dlatego przy "60" (choć są wyższe koszty) jest łatwiej.Czasami
jakiś większy garczek nie mieści się w zmywarce. Ja byłem zmuszony kupić
"45" - brak miejsca w kuchni.Zmywarka jest cicha,włączam ją zawsz na noc i
nikomu z domowników nie przeszkadza. Moim zdaniem bardzo żle jest napisana
instrukcja.(np.co stosować proszki czy tabletki)
Pozdrowienia Andrzej

Drzwi zewnetrzne drewniane-Trojmiasto
Okleina
!!!!www.przewoz1.pl - kaszuby!!!!