kubki - zabrudzenia od cherbaty i kawy.

1. Data: 2007-03-05 13:45:36

Temat: kubki - zabrudzenia od cherbaty i kawy.
Od: vogl <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś wie i mógłby się podzielić wiedza na temat usuwania z szklanek
i kubków plam po kawie i herbacie - przede wszyskim chodzi mi o
zabrudzenia na krawędziach kubkow. Podobny temat był spory czas temu na
grupie ale nie mogę go namierzyć. Z tym problemem radzi sobie jakoś
pasta "SAM-a" ale ostatnio nie moge jej jakoś nigdzie namierzyć, pozatym
ma ona chyba trochę właściwości rysujace więc szukam czegoś innego. I
najwazniejsze, nie chodzi mi o jakies super reklamowane środki z TV i
gazetek marketowych ale o sprawdzone, domowe sposoby.
Pzdr.

2. Data: 2007-03-05 14:42:47

Temat: Re: kubki - zabrudzenia od cherbaty i kawy.
Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie i mógłby się podzielić wiedza na temat usuwania z szklanek i
> kubków plam po kawie i herbacie

Witam :)
Ja sobie radzilam przy pomocy mleczka CIF. Co jakis czas, mniej wiecej
kilka dni, szorowalam nim kubki. Teraz mam to z glowy. Jestem szczesliwa
posiadaczka zmywarki i zapomnialam o tym problemie ;)
Pzdr
skrzato

3. Data: 2007-03-05 17:09:14

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vogl <f...@u...com> napisał(a):

> Witam
> Czy ktoś wie i mógłby się podzielić wiedza na temat usuwania z szklanek
> i kubków plam po kawie i herbacie - przede wszyskim chodzi mi o
> zabrudzenia na krawędziach kubkow.

Każde kuchenne mleczko do szorowania sobie poradzi. I to najtańsze, i to
najdroższe.

Ania

4. Data: 2007-03-05 17:47:31

Od: "ika_25" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vogl" <f...@u...com> napisał w wiadomości
> [...]
> właściwości rysujace więc szukam czegoś innego. I najwazniejsze, nie
> chodzi mi o jakies super reklamowane środki z TV i gazetek marketowych ale

sól kuchena doskonale czyści osad po herbacie

5. Data: 2007-03-05 18:33:43

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 202007-03-05 14:45 +0200, Użytkownik vogl napisał :
[ciach]
> gazetek marketowych ale o sprawdzone, domowe sposoby.
> Pzdr.
W sumie to herbata z cytryna nie zostawia osadu...

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
/SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

6. Data: 2007-03-06 07:03:15

Od: "Radosław Wnuk" <radek@w-(hop)-p.pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

vogl wrote:
> Witam
> Czy ktoś wie i mógłby się podzielić wiedza na temat usuwania z
> szklanek i kubków plam po kawie i herbacie

Sposob dla leniwych, zalej na noc kubek cola ;-)

Pozdrofka

--
Radoslaw Wnuk
Polonez 1.6 GLi + LPG + kupa samozaparcia

7. Data: 2007-03-06 07:20:15

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vogl <f...@u...com> napisał(a):

> Witam
> Czy ktoś wie i mógłby się podzielić wiedza na temat usuwania z szklanek
> i kubków plam po kawie i herbacie
Cif, Cif i jeszcze raz Cif. W czym Ty myjesz naczynia? Chyba w jakimś
świństwie z lider Preis.

8. Data: 2007-03-06 07:45:55

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 05 Mar 2007 14:45:36 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <f...@u...com> i powiedziała:

Zmywarka.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

9. Data: 2007-03-06 07:46:34

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz mam to z glowy. Jestem szczesliwa
> posiadaczka zmywarki i zapomnialam o tym problemie ;)

No właśnie tak sobie pomyślałam, ze jak by te kubeczki do michy ze srodkiem do
zmywarek, zalać gorąca wodą i kijem zamieszać, pewnie by pomogło, bo ten
środek to okrutnie żrący być musi, po wyjściu ze zmywarki na kubkach nie ma
faktycznie żadnych śladów, czasem nawet po dekorze :)

10. Data: 2007-03-06 13:47:38

Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <esh6u1$gb0$1@news.task.gda.pl>, vogl <f...@u...com> wrote:

> Witam
> Czy ktoĘ wie i móg˝by si´ podzieliç wiedza na temat usuwania z szklanek
> i kubków plam po kawie i herbacie

Zamontowac odkamieniacz do wody - u mnie zamontowany do innych celow,
ale na to swietnie pomogl tez.

Kris

DEVIREG 540/550
co to jest "stabilizacja płomienia" w kuchni?
Google prepares for China Flu
Załona albo kotara
Jaka kosiarka do trawnika 10x6m?