kuchenka

1. Data: 2005-05-07 11:20:29

Temat: kuchenka
Od: "domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bedziemy kupowac kuchenke elektryczna, doradzcie prosze jakiej firmy
kuchenki sa przez was sprawdzone i jestescie z nich zadowoleni. Bardziej
interesuja mnie nie do zabudowy ze wzgledu na cene.
Pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2005-05-07 14:54:21

Temat: Re: kuchenka
Od: 15kaczek <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 May 2005 13:20:29 +0200, domin <d...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> kuchenki sa przez was sprawdzone i jestescie z nich zadowoleni. Bardziej
> interesuja mnie nie do zabudowy ze wzgledu na cene.

miele, ale to pewnie ze względu na cenę odpada. mialem kiedyś mastercooka,
amice i coś tam włoskiego - sądzę, że nie ma jakichś zasadniczych róznic w
kuchenkach elektrycznych, może szybsze lampy czy bajery jak to lubi
siemens. Ogólnie uważam, że płyta grzewcza elektryczna to fatalny wybór,
głównie ze względu na niemożność szybkiej redukcji ciepła. Zorientuj się w
jakiej cenie sa kuchenki indukcyjne - kiedyś były istotnie droższe, ale
pewnie staniały. O niebo bardziej komfortowa praca.

15

3. Data: 2005-05-07 15:46:52

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

15kaczek wrote:

> [...]
> redukcji ciepła. Zorientuj się w jakiej cenie sa kuchenki indukcyjne -
> kiedyś były istotnie droższe, ale pewnie staniały. O niebo bardziej

trzeba jeszcze zwrócić uwagę, że do płyt indukcyjnych może okazać się
konieczne wymiana ogarnkowania kuchni, czyli będzie jeszcze drożej.

Waldek

4. Data: 2005-05-07 16:50:49

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> sa przez was sprawdzone i jestescie z nich zadowoleni. Bardziej interesuja
> mnie nie do zabudowy ze wzgledu na cene.

Od ponad 4 lat używam kuchenki AMICA (co prawda w zabudowie) i chwalę.
Podobno producentów płyt jest tak naprawdę 2 czy 3, inni przeklejają tylko logo.
Ja mam płytę w wersji 'ethno', taką jak tutaj:
http://www.maximedia.pl/kuchnie_do_zabudowy/?cena=am
ica_hk_3003
i chwalę, za działanie, sympatyczne wzornictwo i brak szkaradnej czarnej plamy w
zabudowie kuchni. Dzięki wzornictwu 'ethno' nie ma też konieczności czyszczenia
po każdym użyciu jak w klasycznych czarnych płytach aby kuchnia wyglądała
wzorowo.
W piekarniku jest emalia katalityczna - moi znajomi którzy mają chwalą ci co
nie - żałują że nie mają :-)

TomekD

5. Data: 2005-05-09 15:06:35

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płytach aby kuchnia wyglądała wzorowo.
> W piekarniku jest emalia katalityczna - moi znajomi którzy mają chwalą ci

Też jestem posiadaczką takowej tylko od jakis 7 lat, polecam , zalety jw.

Anet>

Jura czy Bosch i sałatka z rucoli
Jedzonko w Krakowie
Pieprz czerwony w zalewie.