kuchenka mikrofalowa - jaka?

11. Data: 2007-02-26 11:26:32

Temat: Re: kuchenka mikrofalowa - jaka?
Od: "." <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Jak tylko pójdę do sklepu to zapiszę. To jest srebrny model. Do kupienia w
Tesco przy ul. Wielickiej w Krakowie.

12. Data: 2007-02-26 11:55:36

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "." <...@...org> napisał w wiadomości
| Jak tylko pójdę do sklepu to zapiszę. To jest srebrny model. Do kupienia w
| Tesco przy ul. Wielickiej w Krakowie.

Niedawno był jeszcze w ofercie - wystarczy wejśc na stronę.

Pzdr

JKK

13. Data: 2007-02-26 12:03:55

Od: sh <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...pl wrote:

> niekupuj kuchenki z inwerterem bo jak się spier..i to nieopłaca się
> naprawiać kup zwykłą za 250zł

a co to jest ten inwerter?

14. Data: 2007-02-26 16:16:32

Od: "." <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

W pudełku z napisem "tesco" (nie zauważyłem gdzie produkowane) biała typ
MT06 za 199 zł i srebrna tesco MTG za 279 zł.

15. Data: 2007-02-27 09:23:35

Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę prosić o podanie typu i marki kuchenki za 250 z elektronicnzym
> programatorem gałkowaym?

OK, znalazłem nawet bardziej markowe - Amica takowe produkuje.
Ktoś ma doświadczenie z kuchenkami mikrofalowymi Amica? Warte uwagi?
Topowy model kosztuje ~310 PLN

--
Krzysztof

16. Data: 2007-02-27 09:47:13

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Daniel napisał(a):

> OK, znalazłem nawet bardziej markowe - Amica takowe produkuje.
> Ktoś ma doświadczenie z kuchenkami mikrofalowymi Amica? Warte uwagi?
> Topowy model kosztuje ~310 PLN

Ja mam Amice, topowy model jakiś czas temu (teraz jej nie widzę na
stronie - ma takie przyciski płaskie, właściwie tylko narysowane na
folii). Działa dobrze, nie ma żadnych wodotrysków typu talerz do frytek,
ma mikrofale i grill kwarcowy.
Z moich doświadczeń:
- koniecznie kup taką ze sterowaniem elektronicznym - te ze sterowaniem
mechanicznym są niedokładne i zdarza im się zacinać - ustawiasz na 3
minuty, a licznik dochodzi prawie do zera i staje, a kuchenka pracuje nadal
- mam piekarnik i dlatego chyba nie korzystam wcale z grilla, ale jak
chcesz z grillem to koniecznie kwarcowy

Generalnie nie korzystam z żadnych programów, poza mikrofalami (z rózną
mocą), kuchenki używam co 2-3 dzień, mam kuchenkę 2 lata i zero problemów.

Ze wskazówek to zwróć jeszcze uwagę, gdzie kuchenka ma otwory
wentylacyjne - moja ma od góry i w związku z tym nic nie można na niej
postawić.

--
Paweł Muszyński

17. Data: 2007-02-27 10:25:41

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Mogę prosić o podanie typu i marki kuchenki za 250 z elektronicnzym
> programatorem gałkowaym?

OK, znalazłem nawet bardziej markowe - Amica takowe produkuje.

Nie sądzę - co najwyżej firmuje ;-)

Pzdr

JKK

18. Data: 2007-02-27 10:55:44

Temat: [OT] Re: kuchenka mikrofalowa - jaka?
Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/27/2007 11:25 AM, J_K_K napisał(a):

> OK, znalazłem nawet bardziej markowe - Amica takowe produkuje.
>
> Nie sądzę - co najwyżej firmuje ;-)

Oznaczaj cytowany tekst.
MS

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

19. Data: 2007-02-27 13:01:30

Temat: Re: [OT] Re: kuchenka mikrofalowa - jaka?
Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w wiadomości

| Oznaczaj cytowany tekst.
| MS

Oznaczam, jak najbardziej :-)
Zmieniłem z braku kodowania na quoted printable
i zobaczymy jak teraz pójdzie ;-)

Pzdr

JKK

20. Data: 2007-02-27 13:11:25

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/27/2007 2:01 PM, J_K_K napisał(a):

> Oznaczam, jak najbardziej :-)
> Zmieniłem z braku kodowania na quoted printable
> i zobaczymy jak teraz pójdzie ;-)
A, już wiem, ten post, który ci się nie oznaczył, był właśnie kodowany
QP, a OE "od zawsze" nie potrafi oznaczać cytatów z takich
postów/listów. Lepiej wróć do 8bit, przynajmnie ciebie będą cytować
poprawnie! :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/
[U. Eco]

SZABLONY DO MALOWANIA śCIAN
Przedstawiciel firm budowlanych we Francji nawiąże kontakty ze s
FLORA Pług śnieżny PS 1600 - opinie?
palenie na klatce w bloku - mozna tak ?
baterie lazienkow - m2 m3 o co chodzi