kuchenka z termoobiegiem.

1. Data: 2001-07-07 21:20:03

Temat: kuchenka z termoobiegiem.
Od: "Marzenka" <m...@u...tera.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprowadzilismy sie wlasnie do nowego mieszkania i problem mamy:
kuchenke z termoobiegiem jakis Wrozamet Mastercook.
Nie moge znalezc numeru niestety.
Pokretlo od piekarnika ma tylko cyferki od 1 do 8.
Czy ktos ma takie cudo i ma moze instrukcje obslugi, ktory numer to jaka
temperatura???
Bo chce popiec jakies ciasta a boje sie eksperymentowac.

==---> Marzenka i Qba (18.03.2001)<---==
http://qba.tera.net.pl
http://marzenka.linux.krakow.pl
w...@k...precle.i.krakow.pl

1. Data: 2001-07-08 08:18:16

Temat: Re: kuchenka z termoobiegiem.
Od: "Alexx" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenka" <m...@u...tera.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
>
> --
> ==---> Marzenka i Qba (18.03.2001)<---==

A smialo ja tez lubie experymenty :) , jak nie wyjdzie to sie cos poradzi.
Nie ja to kto inny tylko napisz co wyszlo (bez zalewania ze szydlo :))

--
Jp:)

1. Data: 2001-07-09 09:30:52

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprościej to chyba zadzwonić do wrozametu i się dowiedzieć.
A poza tym - czy jesteś pewna, że to pokrętło jest od temperatury ? A może
od termoobiegu i innych takich ???
Bo jeśli od temperatury to można założyć że skoki są co 50 stopni (
przeważnie + skoki pośrednie - ja mam tak w Amice )
A jeśli chodzi o termoobieg i inne bajery to sprawdź ile masz grzałem ( tzn
czy jest górna i dolna ), czy jest opiekacz - u góry zewnętrzny, czy jest
rożen.
Jeśli tak to myślę, że większość kuchenek polskich ma zbliżone funkcje :
1. świtało
2. Termoobieg
3. Termoobieg+opiekacz ( do rożna )
4. Termoobieg+grzałka dolna
5. Grzałka górna
6. Grzałka dolna
7. Grzałka górna i dolna
8... chyb mi uleciało z pamięci :)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-07-10 08:41:32

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzenka napisał(a) w wiadomości: <9i94nn$kro$1@mx.tera.com.pl>...
> [...]
>Pozdrawiam
>
>--
>==---> Marzenka i Qba (18.03.2001)<---==

Ja mam instrukcję do wolnostojących mastercooków z termoobiegiem.
Ale z tego co pamiętam to we wszystkich piekarnikach są 2 pokrętła:
1. działa skokowo - rodzaj grzałek
2. działa płynnie - temperatura

Może te pokrętła są od zwykłej gazowej kuchenki ?

Idol

naleśniki amerykańskie
Mikrofala
Ciastka czekoladowe