kuchnia Mastercook

1. Data: 2001-06-01 11:34:38

Temat: kuchnia Mastercook
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić płytę gazową tej firmy. Zastanawiam się też nad piekarnikiem
(do zabudowy). Czy mogą odezwać się użytkownicy z opinią?

--
Edyta Szajnóg

1. Data: 2001-06-01 14:11:09

Temat: Re: kuchnia Mastercook
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam kupić płytę gazową tej firmy. Zastanawiam się też nad
piekarnikiem
> (do zabudowy). Czy mogą odezwać się użytkownicy z opinią?

Ja mam nienajlepszą opinię. Wywaliłem na kuchenkę Mastercook 1500zł, a psuło
się toto, a to zapalarka, a to blokada ulatniającego się gazu - pod koniec
chyba w ogóle nie działała.
Sprzedałem ją ledwo za 300zł (była dwuletnia).
Kupiłem płytę do zabudowy Amica, i wszystko gra. jest ladna i nic sie nie
psuje.
Pozdrawiam!
Jarek

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-06-19 07:26:09

Od: "Marcin" <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piekarnik do zabudowy jest OK, natomiast płyty gazowe (chyba wszystkie) mają
problemy z zapalnikiem gazu. Dokładnie problem polega na kiepskiej izolacji
przewodów wysokiego napięcia doprowadzających 'iskrę do zapalnika'. Usuwają
to niby na gwarancji... ale wrażenie jest kiepskie. Dodatkowo nadruki przy
pokrętłach gazu ścierają się po ok. roku, ale do tego czasu można się
nauczyć, które obsługuję poszczególne palniki ...
Innych wad do dzisiaj nie stwierdziłem, użytkuję zestaw ok. 2,5 roku.
Do zalet należy zaliczyć naprawdę bardzo małe zużycie gazu. Nie wiem czy
stara kuchenka była aż tak "zdezelowana" ale po wymianie zużycie gazu spadło
o połowę!!!
Pozdrawiam
Marcin
Użytkownik Edyta Szajnóg <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f7uos$2069$...@n...ipartners.pl...
> [...]
piekarnikiem
> (do zabudowy). Czy mogą odezwać się użytkownicy z opinią?

poszukuje drzwi wejsciowych
Dzien dobry!
Zapraszam na stronę o sufitach napinanych
książeczki mieszkaniowe c.d.
faktura na gipsie