książeczki mieszkaniowe c.d.

1. Data: 2001-05-31 17:35:14

Temat: książeczki mieszkaniowe c.d.
Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że kilka dni temu temat książeczek był poruszany na grupie, ale ja mam
pytanie innego typu, czy ktoś próbował sprawdzić poprawność wyliczenia
premii gwarancyjnej przez bank?
Osobiście udało mi się dotrzeć do rozporządzenia, które reguluje tę kwestię
ale zaprezentowany tam wzór trochę mnie przerósł, tym bardziej, że połowę
danych do tegoż wzoru należy uzyskać w banku naszym kochanym Polskim a nie
Państwowym.

1. Data: 2001-05-31 22:45:40

Temat: Re: książeczki mieszkaniowe c.d.
Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć, jestem nowa więc się przedstawię. Mam na imię Magdalena i czasami
> przeglądam grupy i trafiłam na Waszą. Chciałabym odpowiedzieć na problem
> ksiażeczek mieszkaniowych. 3 lata temu byłam w PKO i prosiłam o naliczenie
> premii gwarancyjnej na zakup mieszkania i co sie okazało: książeczka
> mieszkaniowa miała 3 lata temu 24 lata wkład jakieś 10000,00 zł. Premia
> gwarancyjna = 5000,00 zł. Śmiechu warte. Pozdrowienia.

Być może, ale możliwe, że ktoś tam Cię robi w jajo, albo nie wie co liczy.
Moja książeczka miała lat chyba czternaście, wkładu było 2870, a premii
15700
Krzysiek

1. Data: 2001-06-01 08:01:51

Od: "Magdalena" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siepacz <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f5vet$6ce$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-06-01 10:48:10

Od: "Malgorzata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siepacz" <d...@i...pl> wrote in message
> [...]
> danych do tegoż wzoru należy uzyskać w banku naszym kochanym Polskim a nie

Ja próbowalam /wg tego wzoru/ ale oczywiscie brak danych.
Pani w banku mi powiedziala, ze one weruja papirki w poszukiwaniu owczesnych
cen m2, dobre nie?
pozdrawiam Gosia

1. Data: 2001-06-01 19:44:22

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może i dobre ale bynajmniej nie śmieszne bo to przecież nasza kasa!!!
Jeżeli faktycznie oni to ręcznie liczą to ja proszę o pomoc jakiegoś
prokuratora na tej grupie.

1. Data: 2001-06-19 07:33:06

Od: "Marcin" <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz wielkie szczęście...
Po śmierci ojca (miałem 12lat) a było to w 1984 roku od zakładu pracy ojca
otrzymałem ksiązeczkę mieszkaniową z pełnym wkładem na kawalerkę. Oczywiście
do czasu ukończenia 18 lat nie można było książeczki zrealizować. Przez
wszystkie lata dodatkowo mama dopłacała miesięczne raty, aby wykupić
mieszkanie większe nie kawalerkę.
rok temu kupowałem mieszkanie więc zrealizowałem swoją książeczkę
mieszkaniową. Zgadnijcie ile na niej było..... 4856zł.....
Pozdrawiam
Marcin

Użytkownik Krzysztof Kawa <k...@c...pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f95k6$1lm$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
> Moja książeczka miała lat chyba czternaście, wkładu było 2870, a premii

faktura na gipsie
okapy ??!
Gerda czy Dierre
Witam