Gerda czy Dierre

1. Data: 2001-05-31 10:38:02

Temat: Gerda czy Dierre
Od: "magdaw" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie nad wymiana drzwi zewnetrznych zwyklych na antywlamaniowe

ktore beda lepsze gerada czy dierre ?

pozd. MagdaW

1. Data: 2001-06-15 18:25:19

Temat: Re: Gerda czy Dierre
Od: "Szym" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdaw" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Zastanawiam sie nad wymiana drzwi zewnetrznych zwyklych na antywlamaniowe
> ktore beda lepsze gerada czy dierre ?

Mamy identyczny problem. Dzisiaj robiłem z bratem oblatywanie magazynów.
Brat już wybrał Dierre, a ja się zastanawiam. On wprawia je na klatce
schodowej, a ja na zewnątrz budynku. Dlatego moje są droższe (odporność na
warunki atmosferyczne).
Obie firmy daja na swoje drzwi chyba te same klasy zabezpieczeń.
Dierre ma jednak kilka asów: ruchomy próg, który dopasowuje sie ściśle do
podłogi przy zamykaniu drzwi;
sztywny "łańcuch"; lepsze, moim zdaniem, uszczelki; rygiel "Artiglio".
Skłaniam się w stronę Dierre.
Tak na marginesie dodam, że Dierre projektował Giugiaro(!). Jesli chodzi o
stronę estetyczną to chyba wystarczająca gwarancja!

Martwi mnie jedynie jedna rzecz. W zimie na metalowych drzwiach i futrynach
może się skraplać wilgoć.
Ale to dotyczy akurat obu firm!
Pozdrawiam!
Szymon

Witam
Prosze przeczytac - info dla wszystkich
Drzwi
Sprzedam mieszkanie własnościowe w Gdyni -
prlaki amica