kuchnie IKEA - warto??

11. Data: 2005-03-15 11:26:31

Temat: Re: kuchnie IKEA - warto??
Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy dotyczy to kuchni malowanych na biało (połysk)???

wg katalogu ABSTRAKT???

12. Data: 2005-03-15 14:45:42

Od: "Przemek Vonau" <p...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d0sa7s$gkt$1@news.onet.pl...
> Czy ktokolwiek w Was korzysta z kuchni IKEA??
> zastanawiam się nad kupnem kuchni, z otrzymanych ofert wynika że
> zróżnicowanie cenowe jest b.duże, pomimo iz projekt kuchni został zrobiony
> oparciu o szafki modułowe (standard).
>
> zestawy kuchenne IKEA są generalnie najtańsze, lecz nie wiem czy cena nie
> oddaje ich jakości.
>
> prosze więc osoby korzystające z kuchni IKEA o podzielenie się
> doswiadczeniami,

5 lat mam taką białą jakby trochę rustykalną. Generalnie trzyma się OK,
trochę drzwiczki opadają w miejscach ale jak za te pieniądze i w zestawieniu
z tym jak dzieciaki katują drzwiczki i szuflady to i tak dziwimy się że
jeszcze się nie rozpadła. Stosunek cena / jakość / wygląd / trwałość IMHO
bardzo pozytywny.
--
Przemek Vonau
Jinba Ittai!

13. Data: 2005-03-18 09:11:32

Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oparciu o szafki modułowe (standard).
>
> zestawy kuchenne IKEA są generalnie najtańsze, lecz nie wiem czy cena nie

Generalnie to Ikea jest 2-3 razy droższa i nie masz moliwości robienia
nietypowych szafek. Kuchnie która Ikea wyliczyła na około 6 tyś będziemy
mieli za 2360 wchodzi w to ładniejszy kolor niż proponowała ikea,
nowoczesniejsze prowadnice + różne "widzimisie" żony itp. Mamy ograniczoną
przestrzeń (265 cm) i duzo sprzetów więc częśc szafek musiała byc nietypowa.

Poświęciłem 2 soboty na znalezienie producenta mebli w okolicach Wrocławia
znalazłem prawie 100 km od miasta w małej miejscowości niedaleko moich
rodziców, ale opłaciło się.

PS. W mieście wyliczyli mi ja na ponad 7 kzł ale full service. W przypadku
Ikei i mojego człowieka montaz we własnym zakresie.

Pozdrawiam
CODI

14. Data: 2005-03-31 10:11:43

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d1e693$30e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> PS. W mieście wyliczyli mi ja na ponad 7 kzł ale full service. W przypadku
> Ikei i mojego człowieka montaz we własnym zakresie.

generalnie strasznie dużo kasy jak na taki metraż (265cm) ?????
oglądałem zestawy i same szafki na www.brw.com.pl i jakoś mi taniej wychodzi
???
a może czegoś nie wiem lub pominąłem niechcący (blaty uwzględniłem) ????

rokko

Pralki Candy vs. Electrolux
Rolety w W-wie
[spam] sprzedam uszkodzona pralke indesit
Pralka Whirlpool czy ariston -PILNE
rura odpływowa od kaloryfera