kupic Roaccutan

1. Data: 2006-01-19 19:11:56

Temat: kupic Roaccutan
Od: "J_Bond" <i...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

to lek na trądzik,
w Polsce lek jest drogi ok 200-250zł za opakowanie,
potrzebuje na 9 miesięcy po 2 opakowania...

wiem że to jedyna rzecz która może mi pomóc, próbowałem juz wszystkiego,

słyszałem że lek można kupić taniej w np. w Niemczech i Czechach.
czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy to prawda ??
czy potrzebuje recepty by go tam kupić ??

Pz.

2. Data: 2006-01-19 19:14:54

Temat: Re: kupic Roaccutan
Od: "J_Bond" <i...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

co by wyprzedzic coniektórych to nie jestem przedstawicelem firmy
farmaceutycznej !!!

3. Data: 2006-01-19 20:28:39

Od: "Sekator" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_Bond" <i...@X...pl> napisał w wiadomości

> słyszałem że lek można kupić taniej w np. w Niemczech i Czechach.
> czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy to prawda ??
> czy potrzebuje recepty by go tam kupić ??

Wiem na pewno, że we Włoszech jest dużo tańszy, ale bez recepty to
prawdopodobnie nie masz szans...

Pozdrawiam, Sekator.

4. Data: 2006-01-19 20:42:32

Od: "J_Bond" <i...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

bez recepty to prawdopodobnie nie masz szans...

recepte mam od polskiego dermatologa, jaki problem za granicą iść do
prywatnego gabinety zapłacić i mieć przepisaną recepte ??

5. Data: 2006-01-19 21:56:15

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bez recepty to prawdopodobnie nie masz szans...
>
> recepte mam od polskiego dermatologa, jaki problem za granicą iść do
> prywatnego gabinety zapłacić i mieć przepisaną recepte ??

Z tego co wiem to na receptę wypisaną przez Polskiego lekarza kupisz leki
np. w Czechach i na Słowacji (pigułki antykoncepcyjne),
więc pewnie i obędzie się bez wizyty w gabinecie za granicą.
Pozdrawiam
Akna

6. Data: 2006-01-21 09:52:24

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"J_Bond" <i...@X...pl> napisał(a)
wnews:dqooc7$921$1@nemesis.news.tpi.pl:

> w Polsce lek jest drogi ok 200-250zł za opakowanie,
> potrzebuje na 9 miesięcy po 2 opakowania...

Na 9 miesiecy to napewno nie!! Liczy sie tygodnie! Jest jeszcze acnenormin
ok 140zl za 10mg kapsulki (30sztuk) lub 20mg (tez 30sz) za ok 190zl.

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2006-01-23 19:10:12

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli nie zależy Tobie na kapsułkach (pamiętaj o skutkach ubocznych i nie
bagatelizuj ich), to dostępne są też inne postaci izotretinoiny - Isotrex i
Isotrexin (żel - poniżej 40 PLN, też na receptę). Roaccutane jest w zasadzie
zarezerwowany dla najcięższych postaci trądziku.

8. Data: 2006-05-24 21:24:58

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie! mam do sprzedania acnenormin 20mg 30 kapsulek za 160 zl... Lek nie
byl nawet otwierany! jest zupelnie nowy, sprzedaje go poniewaz za duzo
opakowan kupilem a moja kuracja juz sie naszczescie skonczyla... cena
oczywiscie podlega negocjacji... kontakt nr 505 300 973pozdrawiam i zycze
szybkiego wyleczenia!!!

9. Data: 2006-05-25 18:42:35

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

" " <a...@N...gazeta.pl> napisał(a)
wnews:e52iva$5i1$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
> skonczyla... cena oczywiscie podlega negocjacji... kontakt nr 505 300
> 973pozdrawiam i zycze szybkiego wyleczenia!!!

To jak nie byl otwierany i masz paragon, to moze sproboj oddac do apteki?

--
Pozdr. Hektor

10. Data: 2006-05-25 19:23:55

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak nie byl otwierany i masz paragon, to moze sproboj oddac do apteki?
przepisy na to nie pozwalają.

Cudowne plastry
nieprzespana noc
mycoplasma pneumoniae?