Rozstępy ciążowe?

1. Data: 2006-01-19 11:34:09

Temat: Rozstępy ciążowe?
Od: "Annacor" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po ciąży pozostały mi strasznie widoczne rozstępy na udach i
brzuchu.Chciałabym się ich jakoś pozbyć poprzez smarowanie kremami.Czy zna
ktoś z was dobry krem na rozstępy który można używać podczas karmienia
piersią.Cena raczej nie gra roli.Ma być to najlepszy środek.
Dziekuję

2. Data: 2006-01-19 13:51:48

Temat: Re: Rozstępy ciążowe?
Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annacor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś z was dobry krem na rozstępy który można używać podczas karmienia
> piersią.Cena raczej nie gra roli.Ma być to najlepszy środek.

Nie ma skutecznego leku na rozstępy. Wszystkie reklamy to bajki. Pozostaje
ewentualnie konsultacja u chirurga plastycznego..

K.

3. Data: 2006-01-19 15:56:03

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Annacor napisał(a):
> Po ciąży pozostały mi strasznie widoczne rozstępy na udach i
> brzuchu.Chciałabym się ich jakoś pozbyć poprzez smarowanie kremami.

Nie pozbędziesz się ich, zostaną już do końca życia. To są pęknięcia
skóry. Pomoże jedynie operacja plastyczna.

--
best regards,
scream (at)w.pl

łamliwe paznokcie