kupilem Wodnika

1. Data: 2003-10-02 18:53:16

Temat: kupilem Wodnika
Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ostatnio byla dyskusja o odkurzaczach.
Przegladalem sporo typow i wybralem
Wodnika Duo Plus- Zelmer

Jestem zaskoczony bardzo pozytywnie. Stopien filtracji bardzo dobry, wrecz
wzorcowy. Estetyka wykonania na wysokim poziomie. Halasliwosc na poziomie
srednim. Latwa obsluga filtra wodnego, mozliwosc odkurzania na worki
papierowe. Cena umiarkowana.

Polecam wszystkim
Andrzej

Aha nie jestem pracownikiem Zelmera :))

1. Data: 2003-10-02 20:56:38

Temat: Re: kupilem Wodnika
Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jędrek" <a...@p...onet.pl> wrote in

> Polecam wszystkim

Ja nie 8[

http://tinyurl.com/pi30

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org

1. Data: 2003-10-03 05:51:34

Od: "2nd" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie 8[
>
> http://tinyurl.com/pi30

hola, hola... ;-)
ten post dotyczy wodnika a "polecam wszystkim" dotyczy wodnika duo plus - a
to zupełnie inne odkurzacze! miałem wodnika i wrażenia są mniej więcej
takie: NIGDY WIĘCEJ - wielkie, ciężkie i paskudne w obsłudze. Teraz mam
wodnika duo plus i przychylam się do opinii "polecam wszystkim" - jest
bardzo wygodny, a ponieważ nie mamy dywanów i odkurzamy zazwyczaj na
zmniejszonej mocy - jest cichy. Zmiana profilu odkurzacza z wodnego na
"workowy" zajmuje ok 10 sekund :) Cały czas można używać modułu workowego -
jak się coś rozsypie itp, a na grubsze odkurzanie zakładać zbiornik wodny.
Dla mnie - rewelacja :)

2nd

1. Data: 2003-10-03 05:57:37

Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zupełnie inne odkurzacze!

Dokladnie jest tak jak mowisz. To zupelnie inny nowy odkurzacz. Konkurencja
na rynku sprawila ze to co bylo opisane na goglach praktycznie nie
wystepuje.

Andrzej

1. Data: 2003-10-03 17:49:06

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wzorcowy. Estetyka wykonania na wysokim poziomie. Halasliwosc na poziomie
> srednim. Latwa obsluga filtra wodnego, mozliwosc odkurzania na worki

A cena umiarkowana to wm,jaka?

Magda

1. Data: 2003-10-03 21:05:26

Od: Tomasz Nidecki <n...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jędrek" <a...@p...onet.pl> wrote in

> Dokladnie jest tak jak mowisz. To zupelnie inny nowy odkurzacz.
> Konkurencja na rynku sprawila ze to co bylo opisane na goglach
> praktycznie nie wystepuje.

Aha, dobrze wiedziec 8]. Thx za korekte.

1. Data: 2003-10-06 05:25:55

Od: "2nd" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisała:

> A cena umiarkowana to wm,jaka?

Zerknij na strony zelmera, ceny tam sa zbliżone do sklepowych, chociaz w
sklepie mozna jeszcze kilka zlotych utargowac ;-)
Ale dla zainteresowanych bardzo orientacyjnie: najlepszy model (wersja wodny
+ worek z regulacją siły ciągu) kosztuje nieco ponad 500 zł.

2nd

1. Data: 2003-10-07 07:45:14

Od: potek <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zaskakujace, ze zmiana na lepsze jest tak duza w modelu 719-819 DUO
(wodnik) A jak to jest z tym myciem garnka i filtra. Nie gniezdza sie
mikroby w wilgotnym garnku ? Przeciez tak do suchosci to go szybko nie
wysuszysz. No i te 0,6 litra, wystarcza do zatrzymania roztoczy i calego
tego mini smiecia ? Bylo tyle negatywnych opini o Wodniku TRIO 619, ze
az sie nie chce wierzyc. Jak nie zacierajace sie lozyska, to meka w
myciu czesci. Chyba uciazliwosc pozostala w pewnym stopniu z tym wodnym
filtrem. Po sklepach jednakowo oceniaja skutecznosc Duo do alergicznych
modeli suchych odkurzaczy z Hepa filtrem. I wybor ciagle jest dosc
trudny, co wybrac - suchy alerigc czy Duo 819

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-10-08 06:17:23

Od: "2nd" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zaskakujace, ze zmiana na lepsze jest tak duza w modelu 719-819 DUO
> (wodnik)

sam byłem zaskoczony, zwłaszcza po użytkowaniu poprzedniego wodnika...
prawdę mówiąc, to nawet mi przez myśl nie przechodził zakup kolejnego wyrobu
tej firmy... dopóki nie zobaczyłem w sklepie wodnika duo plus 819.0 i jego
ceny ;)
wcześniej cały czas myślałem że nie będzie mnie stać na odkurzacz wodny i
chciałem kupić jakieś "byle co" za 100..150 zł

> A jak to jest z tym myciem garnka i filtra.

spoko. łatwo się rozkłada i nie ma tego ochydnego wora na śmieci -
użytkownicy starszego modelu wiedzą o czym mówię ;)

> Nie gniezdza sie
> mikroby w wilgotnym garnku ? Przeciez tak do suchosci to go szybko nie
> wysuszysz.

wysuszysz ;-) mój model ma funkcję odwracania ciągu powietrza i ciepłym
powietrzem sam się suszy

> No i te 0,6 litra, wystarcza do zatrzymania roztoczy i calego
> tego mini smiecia ? Bylo tyle negatywnych opini o Wodniku TRIO 619, ze
> az sie nie chce wierzyc.

wyjmowanie i wylewanie zawartości / przepłukiwanie jest szybkie i banalnie
proste - można to robić w razie potrzeby kilka razy w czasie jednego
odkurzania :)

> [...]
> filtrem. Po sklepach jednakowo oceniaja skutecznosc Duo do alergicznych
> modeli suchych odkurzaczy z Hepa filtrem.

zapytaj alergików o odczucia po odkurzaniu. ja - niestety - czuję różnicę.
tak się składa że wodnik 819 też ma filtry klasy HEPA... plus wodny :)

> I wybor ciagle jest dosc
> trudny, co wybrac - suchy alerigc czy Duo 819

nie wiem jak się będzie zachowywał za 5 lat, ale do tego czasu pewnie tyle
się zmieni że i tak będę kupował nowy - odkurzacze ewoluują dosyć szybko ;)
a jak na rzaie - polecam - zwłaszcza cenię sobie to że mam i odkurzacz wodny
i klasyczny z dobrymi filtrami - i to w jednej obudowie.

nie sugerujcie się doświadczeniami ze starym wodnikiem... sam "to" miałem i
nie poeciłbym nikomu - korzystanie z niego to była męczarnia. z nowego jak
na razie wszyscy są zadowoleni, zwłaszcza że wydaliśmy na niego nieco ponad
500 zł (poprzedni wodnik kosztował prawie 2 razy tyle). sprawdziłem - ceny
są na stronach producenta i sprzedają to wysyłkowo.

ah, jedna uwaga: ten lepszy model ma oznaczenie 819.0, 819.5 jest gorszy -
nie ma regulacji siły ssania

pozdrowionka,
2nd :)

Stolik pod umywalke nablatowa