kupiłem pralkę - relacja (trochę długie)

1. Data: 2002-10-03 07:07:36

Temat: kupiłem pralkę - relacja (trochę długie)
Od: "Jerzy Brzóz" <j...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z racji tego, że wcześniej wielokrotnie inicjowałem na grupie dyskusje
dotyczące pralek uzyskując oczywiście wiele cennych informacji, teraz po
zakupie czuję się zobowiazany zdać relację i podzielić się z szanownymi
grupowiczami zdobytym doświadczeniem.
Wybór padł na pralkę 1267F Electroluxa. Zakupu dokonałem w internetowym
sklepie ARA w Gostyninie http://www.agdrtv.com/. Zamówienie złozyłem na ich
stronie internetowej, pralkę miałem w domu przed upływem 48 godzin od chwili
zamówienia. Co ważne - pomimo dostawy na odległość ponad 500 km od siedziby
firmy koszty dostawy (wcześniej uzgodnione) wyniosły jedynie 60 zł, co przy
przystępnej cenie zakupu pralki było zupełnie do przyjęcia.
Pragnę rozwiać wszelkie obawy tych, którzy obawiają się zakupów przez
internet. Co prawda pralka jest najwiekszym urzadzeniem jakie zakupiłem w
ten sposób, ale wcześniej robiłem wiele innych zakupów i nigdy nie miałem z
tym żadnych problemów.

O pralce w chwili obecnej moge powiedzieć jedynie tyle, że jest bajecznie
prosta w obsłudze, mimo że pozwala swobodnie ingerować w swoje programy. Z
praniem oczywiscie nie ma żadnych kłopotów.
Pamiętam dyskusję o szybkości wirowania i głosy, że 1000 obrotów to już
niszczy ubrania a jak nie, to przynajmniej że mnie je straszliwie. Powiem
jedno - przy 1200 obrotów w mojej nowej pralce ubrania wychodzą mniej
pomięte niż przy 340 obrotach na minutę w starej. A o ile suchsze to możecie
sobie wyobrazić.

Kupując Electroluxa stawiałem na szwedzką jakość szeroko opisywaną na
grupie. I tu zaskoczenie - pralka jest Made in Italy.

Jeżeli ktoś będzie miał pytania chetnie odpowiem.

Pozdrowienia
Jurek

1. Data: 2002-10-03 07:44:39

Temat: Re: kupiłem pralkę - relacja (trochę długie)
Od: "Marcin Sławicz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kupując Electroluxa stawiałem na szwedzką jakość szeroko opisywaną na
> grupie. I tu zaskoczenie - pralka jest Made in Italy.

Bo właśnie we Włoszech powstała niedawno najnowocześniejsza fabryka
Electroluxa, więc to raczej powód do zadowolenia. Jestem pewien, że nawet
włoscy pracownicy utrzymują tam szwedzką jakość.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2002-10-03 08:33:23

Od: "ROBERT KOWALCZYK" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM
Mam pytanie dotyczące zakupu w tym sklepie.Chodzi mi o rachunek,który w/g
tego co napisali w regulaminie sprzedaży jest dostarczany dopiero później
pocztą.Czy to jest prawda?Czemu tak robią?Przecież wystawienie rachunku
powinno nastąpić w chwili zapłaty za towar.
A jeśli firma dajmy na to "zapomni" przysłać nam tego rachunku-nie ma
możliwości od niej tego wyegzekwować-bo jaki mamy dowód zakupu? ( pozostaje
nam tylko list przewozowy )--a wtedy możemy pożegnać się z gwarancją,bo do
niej trzeba dołączyć dowód zakupu...
POZDRAWIAM.

1. Data: 2002-10-03 08:59:09

Od: "Jerzy Brzóz" <j...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ROBERT KOWALCZYK <r...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:angvcj$hea$...@n...gazeta.pl...
> [...]
pozostaje
> nam tylko list przewozowy )--a wtedy możemy pożegnać się z gwarancją,bo do

Wraz z pralką otrzymałem wypełniona kartę gwarancyjna i list przewozowy. Na
paragon czekam. Od dnia dostawy minęły dopiero trzy dni robocze.

Jurek

1. Data: 2002-10-03 11:14:52

Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pozostaje
> nam tylko list przewozowy )--a wtedy możemy pożegnać się z gwarancją,bo do

Dokładnie. Rachunek (fiskalny) może powstac dopiero w momencie wpłynięcia
pieniędzy do kasy, czyli w tym wypadku dopiero w chwili przelania pieniędzy
przez firmę kurierską. Tak mi się przynajmniej wydaje. Inaczej wygląda
sytuacja gdyby była to faktura.
A poza tym nie musz miec dowodu zakupu jezeli mam podbitą gwarancję, a
gwarantem jest producent.

pozdr.

bar'D

1. Data: 2002-10-03 12:19:49

Od: "ROBERT KOWALCZYK" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bar'D <d...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> sytuacja gdyby była to faktura.
> A poza tym nie musz miec dowodu zakupu jezeli mam podbitą gwarancję, a

Niestety w gwarancji jest napisane,że towar powinien być dostarczony z
wypełnioną kartą gwar.i dowodem zakupu( w tym wypadku oczywiście towaru nie
dostarczamy do servisu tylko serwis przyjeżdza do nas-bo waga pow.10 kg)
A poza tym np.w okolicach Warszawy towar dostarczają chyba sami-więc co za
problem dla nich wypisać rachunek( który zawsze sklep może cofnąć-istnieją
przecież zwroty)
pzdr.

Mam na zbyciu lodówkę Zanussi.
system aluminowy czy stalowy?