Re: kupowanie ciuchów z katalogów

Data: 2003-06-10 10:28:16
Temat: Re: kupowanie ciuchów z katalogów
Od: "magdha" <m...@w...pl>

> czy ktoś z Was kupował ciuchy z katalogów, np. Bon Prix.

Tak kilka lat temu kupiłam kilka rzeczy. Bylam zadowolona. Moj drugi jednak
zakup u nich byl katastrofa. Zamowilam koszule z kieszonkami sklad: bawelna
+ domieszka, a dostalam cala "sztuczna" i fason zupelnie inny. Ale bez
problemu towar odeslalam i szybciutko zwrocili mi pieniazki.
Trzeci raz (do trzech razy sztuka) juz nie probowalam. Chyba jednak wole
przymierzyc ubrania zanim je kupie.
Polecam Ci katalog 3 Suisse (chyba tak sie to pisze). Chyba sa jeszcze w
Polsce? Kupilam u nich jakies 2 lata temu czekoladowy stroj kapielowy taki,
jakiego nigdzie nie mogla znalezc. To byl zakup w "10". Moja przyjaciolka
namietnie u nich kupowala rozne ubrania, wszystkie super i bardzo dobre
jakosciowo.....tylko te ich zabojcze ceny...

Pozdrawiam
Magda

Mam wielką ochotą