Re: kuratorium

Data: 2003-07-02 18:55:22
Temat: Re: kuratorium
Od: "Kaska" <k...@p...onet.pl>

> Czy pozostaje mi obdzwonić setki szkól?
> Prosze o jakies informacje.
> pozdrawiam serdecznie
> Ula

Nie będę się wypowiadać na temat tego co napisałaś.
Opisze jak to było w miom przypadku.
Mieszkam w Krakowie i skończyłam krakowska AP.
Ucze matematyki 3 rok i po raz pierwszy nie martwię się o pracę za rok.
Kiedy szukałam pierwszej pracy zaniosłam do szkół 40 podań, kolejne 30
wysłałam pocztą i udało się - 11 godzin w pierwszym semestrze w drugim
miałam już etat tylko do końca roku.
Kiedy szukałam kolejnej pracy wysłałam tylko 30 podań i udało się. Miałam
szczęście.
Moja siostra w ubiegłym roku skończyła pedagogikę przedszkolną i
wczesnoszkolną. Wysłała 120 podań do szkół i przedszkoli i znalazła pracę.
Dlatego teraz ja osobiście wszystkim doradzam składanie podań w szkołach.
Najwięcej telefonów jest w ostatnim tygodniu sierpnia i pierwszym tygodniu
września.
Życzę szczęścia, nie poddawaj się.
Pozdrawiam Kaska