Re: kurwa mac

Data: 2007-06-20 21:06:23
Temat: Re: kurwa mac
Od: "p47" <p...@l...ru>

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
news:Pine.BSO.4.58L0.0706181301120.26360@dorota.am.t
orun.pl...

> tak ale jak powiedziałem w Polsce lekarz nie ma perspektywy
> uzyskania stabilizacji zawodowej i większych zarobków więc
> dla młodego lekarza po studiach w Polsce najsensowniejszym
> rozwiązaniem jest wyjazd za granicę

1.A zatem lekarze jadacy na saksy powinni płacić za odbyte studia, które im
społeczeństwo funduje przeciez licząc na to, że z ich wiedzy czerpać będzie
pożytek! - na tym polega umowa społeczna, która wg lekarzy ich pawem kaduka
ma nie obowiazywać!!
2. z drugiej jednak strony, gdyby w narzekania lekarzy uwierzyć, to moze
dobrze, ze nas nie leczą, bo logiczna analiza sytuacji prowadzi do wnisku,
ze w dużej części są to ludzie o wyjątkowo niskiej inteligencji, nie mający
umiejętnoości ani analitycznego rozumowania, ani zdolności wyciągania
wnioskówe, czy przewidywania rozwoju wypadków.
Albowiem , jesli (podkreslam, JEŚLI!) istotnie lekarze od lat przymieraja
głodem to ci , co tak walczą o dostanie się na te studia ani chybi muszą byc
nieco opóźnieni umysłowo, ża takiego wyboru dokonali, tym bardziej, ze
powszechne dośc jest zjawisko, ze to dzieci z rodzin lekarskich, a więc
przecież ci, co tę rzekomą marność lekarskiego losu powinni znać z
bezpośredniej obserwacji w zdecydowanie ponad przeciętnej części kontynuuja
zawód rodziców i często dziadków. A więc cóż? czyzby sami masochiści (nie
widac tego po nich:-), dr Judymowie (ale ich sposób traktowania pacjentów na
to nie wskazuje, a szczególnie bezwzgledne i egoistyczne porzucanie polskich
chorych;-), czy własnie moze sa ociężali umysłowo i nie potrafia wyobrazic
sobie swojej przyszłej nędzy!?;-)

Oczywiście pozostaje jeszcze druga możliwość,- lekarze to ludzie
inteligentniu i sprytni, którzy wiedzą b. dobrze , gdzie leżą konfitury,
więc dlatego na medycynę się pchali, ale tez i wiedzą, że płakać trzeba, bo
może uda się szantażem od społeczeństwa jeszcze więcej wyszarpać.
tertium non datur..

p47