kurwa mac

131. Data: 2007-06-16 19:27:31

Temat: Re: kurwa mac
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisal:

> Wg doktora Kwaśniewskiego, gdyby ludzie odżywiali się zgodnie z jego wiedzą
> DO, lekarzy może być znacznie mniej... Tylko, że proces przyswajania tej
> wiedzy, niestety, jeszcze nie zachodzi w tym wymiarze, na jaki zasługuje.
> (Oczywiście mój post nie ma nic wspólnego z wątkiem autora).

tak, tak ...juz wszyscy o tym wiedza.....niemniej jednak moze powaznie wzrosnac
zapotrzebowanie na specjalistow od bypassow, onkologow i ...psychiatrow....

132. Data: 2007-06-16 20:12:28

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyśl teraz kto tu kogo robi w konia i dlaczego. Rząd chce, żeby ludzie
> znienawidzili lekarzy, bo jest im to na rękę. Jak widać po występach
> różnych kretynów (a może jednego kretyna - nie chce mi się w nagłówki
> patrzeć) na tej grupie - wśród swojego elektoratu odnoszą jakiśtam
> sukces. Całe szczęście większość ludzi jest bardziej inteligentna.
>
> m.

Jednak tak większość ludzi coraz bardziej zaczyna mieć dość strajku lekarzy.

Ostatnio byłem w szpitalu - na operacji wyrostka - dwa tygodnie temu.
Szpital oflagowany strajkiem to pewnie ktoś tam strajkował. To był mój
pierwszy tak poważny kontakt z służbą zdrowia. Jestem zadowolony z
"obsługi".

Ale na odchodne mnie wkur... ten strajk na maksa. Nie dostanę zwolnienia
tylko zaświadczenie że byłem w szpitalu. Zus na tej podstawie mi nie
zapłaci. Przez to że wy - lekarze strajkujecie to my pacjenci tracimy także
finansowo. Ciul te pare zł, ale za co ja mam was popierać jeżeli wy chcąc
większe pieniądze zabieracie mi ich w tak bezsensowny sposób? To
zaświadczenie które dostałem wymagało 3 razy więcej pisania niż ten druczek
zla. Niech mi ktoś wyjaśni sens takiego postępowania. Bo ja tu widzę czystą
złośliwość ze strony lekarza.

Osobiście jestem za tym, żeby lekarze zarabiali więcej ale wtedy jak reszta
też będzie więcej zarabiała. lekarze i tak biedni nie są biorąc pod uwagę
prywatne gabinety i daniny.
To, że młody lekarz dostaje 1200 na ręke no na obecne polskie warunki nie
jest tragedią. za 4-5 lat otworzy sobie gabinecik i się odkuje. 60 zł za
góra 15 minut bez podatku za wizytę wystarczy.

pawełJ

133. Data: 2007-06-16 20:18:07

Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 16, 8:12 pm, "pawelj" <pawel_jajko.
antyspam ....@poczta.onet.pl> wrote:

> To, że młody lekarz dostaje 1200 na ręke no na obecne polskie warunki nie
> jest tragedią. za 4-5 lat otworzy sobie gabinecik i się odkuje. 60 zł za
> góra 15 minut bez podatku za wizytę wystarczy.

Wiesz ze ok 80% studentow ostatniego roku medycyny ma zamiar wyjechac
w przeciagu najblizszych 3 lat?
Jak myslisz, 1200ZLP/miesiac ma w tym jakowys udzial czy to tylko
takie rozkapryszone studenciaki sa?

Jeszcze jedno: gabinety lekarski sa jak pralnie. Powyzej poziomu
nasycenia rynku po prostu plajtuja.

134. Data: 2007-06-16 20:29:13

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Jun 2007 22:12:28 +0200, pawelj wrote:

> To, że młody lekarz dostaje 1200 na ręke no na obecne polskie warunki nie
> jest tragedią.

Młody lekarz może zarobi 1200, ale brutto. Może dorobić dyżurami.
Starszy lekarz, ze specjalizacją, z moim szpitalu zarobi może 1400
brutto. Owszem, też może dorobić.

> za 4-5 lat otworzy sobie gabinecik i się odkuje. 60 zł za
> góra 15 minut bez podatku za wizytę wystarczy.

Ja nie chcę musieć dorabiać. Chciałbym zarabiać sensownie w jednym
miejscu pracy. W tym chorym kraju, przy cichej (a nawet i głośnej)
akceptacji ludzi takich, jak Ty (czyli takich, co twierdzą, że "lekarz
nie musi dobrze zarabiać, bo i tak se dorobi"), to niemożliwe. Resztę
dośpiewaj sobie sam.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

135. Data: 2007-06-16 20:31:55

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy doktor Kwasniewski dolaczyl sie do strajku? a czy doktorzy

> OleczKu drogi, ale kto pisal o dietach. poczytaj Ty moze raz jeszcze moj
> post
> (specjalnie frg zostawilam) i pomysl przez dluzsza chwilke niz zwykle.

Który Droga Iwon(k)o? ten?

"baju, baju a bedziesz w raju..."

czy ten

"Czy doktor Kwasniewski dolaczyl sie do strajku? a czy doktorzy z
optyporadni tez?"

I o czym mam pomyśleć?

O tym, że pierwszy zwiera dużo treści a ten drugi nie ma nic wspólnego z
Kwaśniewskim i jego dietą? Czy też na odwrót?

Pozdrawiam serdecznie i życzę wiele zdrowia.

136. Data: 2007-06-16 20:34:09

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja już złożyłem wymówienie i niebawem przestanę być lekarzem. Również z
> tych powodów, dla których obecnie strajkuję. Zgodnie z tym, co z
> upodobaniem piszą tu różni tacy - nie podoba mi się, więc odchodzę. I
> takich jak ja będzie coraz więcej.

Bardzo mnie i pewnie nie tylko mnie ciekawi jak masz zamiar wiązać koniec z
końcem po rozwiązaniu umowy. Jeżeli teraz ci brakowało to od zwolnienia ci
raczej nie przybędzie. Więc z czego ty (i reszta zwalniających się) macie
zamiar żyć? Z prywatnych gabinetów? Bo raczej nie z oszczędności. Czy
zwolniłeś się tylko z jednego etatu? Zmiana branży? Wyjazd? Czy ty i inni
zwalniający się liczycie na to że w ten sposób rząd złamiecie?

Na serio mnie to ciekawi...

PawełJ

137. Data: 2007-06-16 20:49:06

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "baju, baju a bedziesz w raju..."

> czy ten
>
> "Czy doktor Kwasniewski dolaczyl sie do strajku? a czy doktorzy z

OleczKu a ktory zostawilam w poprzednim poscie? czy ty aby umiesz czytac? bo
zaczynam watpic....

> I o czym mam pomyśleć?
>
> O tym, że pierwszy zwiera dużo treści a ten drugi nie ma nic wspólnego z
> Kwaśniewskim i jego dietą? Czy też na odwrót?

masz po prostu sprobowac odpowiedziec na zwykle pytanie. potrafisz?

iwon(K)a

138. Data: 2007-06-16 20:51:55

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Jun 2007 22:34:09 +0200, pawelj wrote:

> Bardzo mnie i pewnie nie tylko mnie ciekawi jak masz zamiar wiązać koniec z
> końcem po rozwiązaniu umowy.

Zwyczajnie. Znalazłem nową pracę, poza medycyną.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

139. Data: 2007-06-16 21:46:27

Temat: Re: prywatne kliniki i moje podsumowanie
Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W <e...@b...wroc.pl> napisał(a):

> Ależ proszę bardzo - powód jest banalny. Lekarz specjalizacji zabiegowej
nie
> ma specjalnego wyjścia - musi gdzieś praktykować. Jak dotąd niewiele jest
> prywatnych placówek, gdzie można wykonywać wysokospecjalistyczne
procedury.
> Ale wierz mi, gdy tylko będzie taka możliwość, powstaną takie placówki i
> pacjent będzie miał wybór - sytuacja ulegnie zmianie.

Oczywiście - jestem tego pewna. Ale czy strajk i uderzenie w pacjentów
przyśpieszą proces powstawania prywatnych placówek? Raczej nie. Jedno nie ma
wpływu na drugie. Do decyzji o powstaniu takiej placówki strajk lekarzy ma
się nijak, niestety. Przecież nie zrobimy zrzutki na klinikę. Decyzję o jej
otwarciu musi podjąć osoba/firma która wie, czego chce i ma ochotę podjąć
się takiej próby. Co zmieni strajk w tej dziedzinie? Raczej nic. Tylko
pacjentów komuś powinno byc żal...

A generalnie - bardzo jestem zbudowana dyskusją przeprowadzoną z wieloma
osobami na tym forum. Zbudowana w tym sensie, że jednak da się o sprawach
trudnych rozmawiać bez plucia sobie w twarz, mimo balansowania na krawędzi
złośliwości /wyjątki są, jak wszędzie/.

Ania

140. Data: 2007-06-16 22:00:38

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał
> [...]
> otwarciu musi podjąć osoba/firma która wie, czego chce i ma ochotę podjąć
> się takiej próby. Co zmieni strajk w tej dziedzinie?

Zmieni bardzo dużo bo jeśli faktycznie lekarze się pozwalniają to na rynku
usług medycznych zrobi się potężna dziura. Ludzie za zdrowie zapłacą ostatni
grosz a skoro będą chętni n daną usługę to znajdą się firmy, które
zainwestują duże pieniądze np. w klinikę kardiologiczną. Płacąc dobre
pieniądze znajdą z kolei bardzo dobry personel i na pewno owa klinika nie
będzie świecić pustkami jeśli na np. koronarografię trzeba będzie czekać w
lecznicy NFZ dwa lata.

Już obecnie spotykam się w pracy z pacjentami, którzy wprost pytają co
należałoby zrobić, jaką diagnostykę wykonać i GDZIE mogą to zrobić szybko,
płacąc, a nie czekając w wielomiesięcznych kolejkach.

Na takie kroki stać jednak zamożniejszych , często wspomaganych przez
rodzinę. Większośc tak dobrze nie ma.
To przykre, że ludzie którzy przepracowali całe życie, wpłacili do kasy
państwa mnóstwo pieniędzy w postaci składek przeznaczonych na emerytury,
świadczenia zdrowotne etc. obecnie ledwie wiążą koniec z końcem i boją się,
że jutro czy za tydzień nie stać ich będzie na wykupienie leków czy tez na
wizytę u lekarza.

Żałosne, głodowe emerytury, nędzna opieka za strony państwa i świadomość, że
w obecnym systemie jest się po prostu nikomu niepotrzebnym śmieciem.
Rozmawiając z pacjentami słyszę to coraz częściej i jest to przykre. Bardzo
przykre. Rząd jednak ma się znakomicie - to najważniejsze.

Dominik

magnes i wapn-nie brac razem?
podwyszone ASO-o czym swiadczy?
Lekarz pierwszego kontaktu - pytanie o zapisanie ;]
Zawroty głowy
o ile cukrzyca skraca zycie?