kurzajki

1. Data: 2003-11-26 13:27:28

Temat: kurzajki
Od: "Elcia" <e...@j...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!!!!

Czy ktos zna sprawdzony sposob na usuniecie kurzajek (pod stopa). Wiem
ze mozna je usuwac chirurgicznie........ale wiem ze sa do kupienia w
aptekach rozne srodki. Ktory z nich jest skuteczny? Prosze o pomoc.

elcia

2. Data: 2003-11-26 15:14:38

Temat: Re: kurzajki
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

mnie pomógł Brodacid - bez recepty >10PLN
pozdr
agatka

3. Data: 2003-11-26 15:20:12

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz do lekarza dermatologa i na miejscu usunie Ci cieklym azotem. Tzn to
nie boli ale zostanie ci strupek ktory odpadnie po jakims czasie

4. Data: 2003-11-26 15:27:09

Od: "peesz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
mialem kiedys na reku, kilka takich paskudnych kurzajek, chirurg nic nie
pomogl, odrosly.
ale znalazlem sposob, drastyczny ale skuteczny, stezony kwas azotowy,
kroplomierzem, to nie zart, powaznie, wypalilo na amen i od ponad 10 lat mam
spokoj
pozdrowionka

5. Data: 2003-11-26 20:53:10

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze mozna je usuwac chirurgicznie........ale wiem ze sa do kupienia w
> aptekach rozne srodki. Ktory z nich jest skuteczny? Prosze o pomoc.

Ja pozbyma sie kurzajki poprzez przykladanie skorki cytryny namoczonej w
occie.

Magda

6. Data: 2003-11-26 22:57:20

Od: "Łysy" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz do lekarza dermatologa i na miejscu usunie Ci cieklym azotem. Tzn to
> nie boli ale zostanie ci strupek ktory odpadnie po jakims czasie

Witam!

5 godzin temu wróciłem z zabiegu zamrażania... jeżeli to nie boli to nie
chciałbym mieć zabiegu który boli....

Samo zamrażanie rzeczyiście nie jest bardzo bolesne, ale potem szczypie jak
jasna cholera!

Oby tylko było skuteczne.

Pozdrawiam,
Łysy

7. Data: 2003-11-27 07:30:17

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka lat temu też miałam kurzajkę pod piętą, długo z nią chodziłam, bolała
strasznie i nic lekarze nie mogli poradzić ciągle się odnawiała, aż raz
przez przypadek starsza pani poradziła:
weź plasterek cebuli, rozgrzej mocno na gazie i przyłóż taką gorąca na
kurzajkę. Zrobiłam tak i jak ręka odjąć.
Polecam
Megi

8. Data: 2003-11-27 08:08:24

Od: "Elcia" <e...@j...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi!!!!!!
Zaczne zaraz eksperymentowac ;-)

Elcia

9. Data: 2003-12-01 12:16:57

Od: "wojtaszek" <B...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie udało się usunąć przy zastosowaniu soku z glistnika jaskółcze ziele. Po
oderwaniu liścia lub łodygi wypływa taki mleczno-żółty sok o właściwościach
toksycznych. Należy nim posmarować kurzajki raz dziennie (trochę brudzi).
Tak 3 razy i po tygodniu powinno być widać efekty.
Ta roślinka rośnie sobie w lasach lub przy płotach. Jako pierwszą ją widać
na wiosnę. Liście takie z meszkiem podobne kształtem do liścia dębu.

Pzdr

10. Data: 2003-12-02 19:49:10

Od: "Magdalena" <m...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
mialam podobny problem z kurzajkami kilka lat temu.Probowalam rozmaitych
metod -jodynowanie,wiazanie nitki, wymrazanie cieklym azotem, malowanie
lakierem do paznokci,lapisowanie, niestety bezskutecznie.Wreszcie
sprobowalam tego z czego sie smialam i w co nie wierzylam(zreszta chyba jak
wszyscy), bo to tak troche pachnie zabobonem, ale pomoglo. Kto chce niech
nie wierzy, kto chce niech probuje.Trzeba wziac bawelniana nitke i zawiazac
na niej tyle supelkow ile sie ma kurzajek.Potem ta nitke trzeba wrzucic do
jakiejs stojacej wody, np. kaluzy, albo pod rynne....Po kilku dniach
kurzajki zgina.Probujcie! pozdrawiam M.

"wojtaszek" <B...@a...pl> skrev i melding
> [...]
> Ta roślinka rośnie sobie w lasach lub przy płotach. Jako pierwszą ją widać
> na wiosnę. Liście takie z meszkiem podobne kształtem do liścia dębu.

wiarygodność testu na HIV
USG jamy brzusznej
Wczesniak
Poszukuję info o soczewkach progresywnych.
studium, studia podyplomowe zaoczne?