kurzajki

41. Data: 2012-05-30 11:01:59

Temat: Re: kurzajki
Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-30 11:00, JurekD pisze:

> Zamiast pisać tu o

Nie widzę posta ER, chyba usunął, nie zgadzam się z taką opinią. Wręcz
jestem przeświadczony, że więcej specjalistycznych osób siedzi na
usenecie, a na forach www dzieciaki. Po to mamy usenet by dyskutować, to
odpowiednie miejsce na tego typu zapytania i niekiedy wspólne błądzenie
do celu, który wspólnymi siłami osiągamy. Ktoś coś wie, każdy ma jakąś
książkę i wiedzę, łączymy tu siły i mamy rozwiązanie, wszyscy się czegoś
dowiadują, co znajdzie później google dla potomnych.

Oczywiście i ja wcześniej szukałem na google, odpowiedzi takiej nie
znalazłem.

Powyższe to już totalny OT i nie widzę sensu tego ciągnąć.

--
Maciej

42. Data: 2012-05-30 12:01:02

Od: JurekD <i...@...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-30 12:54, Posesjusz pisze:

> Trudno, będę wyglądał jak Wielki Elektronik z Pana Kleksa ;)

> I srebrnych najlepiej, bez ściągania sygnetów.

> Zamroziłem Wartixem, wcześniej starałem się usunąć Wartnerem ale zostały
> korzenie.

> Pani pokazała mi go w aptece, na google nie znajduje mi takiego,
> natomiast znalazło konkurencji - Wartnera:
> http://nokautimg2.pl/p-14-dc-14dc6526e6a87d778e6eee6
3ab5df6b3500x500/wartner-pen-zel-na-kurzajki-1-5-ml.
jpg

> Nie kupowałem tego w sztyfcie ponieważ miałem już sprawdzony zamrażający.

Skład: Kwas trójchlorooctowy (TCA, trichloroacetic acid, kwas
trichlorooctowy)

:):):):)

Związek chemiczny o silnym działaniu. Stosowany dość rzadko w gabinetach
kosmetycznych (stężenia 3-8 proc.) i bardzo często w lekarskich (10-40
proc).

Do jakiej cery? Dojrzałej ze zmarszczkami i nierówną pigmentacją,
ewentualnie potrądzikowej z bliznami.

Na co pomaga? Rozjaśnia plamy i przebarwienia, spłyca blizny
potrądzikowe, drobne zmarszczki spowodowane uszkodzeniami posłonecznymi.

jak to się robi? Kwas nałożony na skórę powoduje kontrolowane
,,przypalenie" i stan zapalny. Potem następuje płatowe złuszczanie
naskórka. Efekt daje już jeden zabieg. Można go powtarzać co dwa-trzy
miesiące.

Zalety: Działa szybciej niż kwasy owocowe (mniejsza liczba zabiegów).

Wady: Wyższe stężenia kwasu powodują, że po zabiegu pacjent odczuwa
ściągnięcie skóry, potem pojawiają się opuchlizna i ból. Skóra staje się
ciemniejsza, a naskórek odchodzi płatami. Gojenie może trwać około
tygodnia, więc po zabiegu trzeba zostać w domu.

Ja jednak upieram sie przy zwiazkach srebra poniewaz one niszcza
kurzajke ze tak powiem od korzenia czyli przyczyny .

43. Data: 2012-05-30 17:39:37

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

jpg

> Nie kupowałem tego w sztyfcie ponieważ miałem już sprawdzony zamrażający.

Znalazłam:
http://www.domzdrowia.pl/94449,wartner-pen-do-usuwan
ia-brodawek-1-5ml.html
Faktycznie, jak widzę nie wypala korzeni.

--
animka

44. Data: 2012-05-30 18:13:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-30 12:42, Posesjusz pisze:

> Zdrowie psychiczne to jeszcze ale relacje z najbliższą osobą jak
> podupadną ;)

Myślałam, że jedno z drugim jakoś powiązane. :)

Ewa

45. Data: 2012-06-01 09:31:13

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 07:52:34 UTC+2 użytkownik Posesjusz napisał:
> [...]
> JurekD pisał by nosić srebrna biżuterię, nie wyobrażam sobie bym zaczął
> na każdej dłoni nosić srebrne sygnety lub pierścienie - to ja już wolę
> usuwać. [...]

Skromnie zauważę, że w Twojej sytuacji, alternatywą dla srebrnej
biżuterii jest srebrna zastawa stołowa. I jakiego splendoru dodaje na
wszelkiego rodzaju imprezach towarzyskich;)

--
Pozdrawiam :)
JM

46. Data: 2012-06-01 11:37:59

Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-01 11:31, JaMyszka pisze:

> Skromnie zauważę, że w Twojej sytuacji, alternatywą dla srebrnej
> biżuterii jest srebrna zastawa stołowa. I jakiego splendoru dodaje na
> wszelkiego rodzaju imprezach towarzyskich;)

Musiał bym ją trzymać non stop w rękach :) Przy gościach przy stole
mało kulturalnie by to wyglądało :)

--
Maciej

47. Data: 2012-06-01 11:45:24

Od: JurekD <i...@...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-01 13:37, Posesjusz pisze:

> Musiał bym ją trzymać non stop w rękach :) Przy gościach przy stole mało
> kulturalnie by to wyglądało :)

Wy sie glupie chuje nabijacie z powaznych spraw. Ale tak to bywa jak dla
was prawda objawiona to TVN i magda gesler

48. Data: 2012-06-01 12:07:37

Od: Posesjusz <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-01 13:45, JurekD pisze:

> Wy sie glupie chuje nabijacie z powaznych spraw. Ale tak to bywa jak dla
> was prawda objawiona to TVN i magda gesler

Jurku tak kulturalnie prowadziliśmy całą konwersację usnetową a Ty z
Ch.. wyskakujesz na sam koniec bo zachciało się Myszce żartu ? Tracisz w
oczach usnetowiczów zamiast dalej wyrabiać sobie dobrą opinię. Nikt nie
neguje tego co napisaliśmy wyżej, a trochę uśmiechu w dzień dziecka
nikomu nie zaszkodzi/

--
Maciej

49. Data: 2012-06-01 18:52:52

Od: JurekD <i...@...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-01 14:07, Posesjusz pisze:

> [...]
> oczach usnetowiczów zamiast dalej wyrabiać sobie dobrą opinię. Nikt nie
> neguje tego co napisaliśmy wyżej, a trochę uśmiechu w dzień dziecka

A to jak napisze zamiast chuj pisiorek to bedzie kulturalnie ?

50. Data: 2012-06-02 23:36:55

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 czerwca 2012 14:07:37 UTC+2 użytkownik Posesjusz napisał:
> [...]
> oczach usnetowiczów zamiast dalej wyrabiać sobie dobrą opinię. Nikt nie
> neguje tego co napisaliśmy wyżej, a trochę uśmiechu w dzień dziecka

Chwila, chwila...
To, że żartobliwie swój post napisałam, to nie znaczy to wcale, że rada
ma nie jest od serca;p
No bo przyznaj sam, tak z ręką na sercu, czy kiedykolwiek widziałeś,
słyszałeś czy czytałeś o arystokracie i jego kurzajkach? Nawet w literaturze
pięknej trudno mi te arystokratyczne kurzajki znaleźć;p
Toż właśnie dana Ci rada z biżuterią srebrną nasunęła mi to rozwiązanie;p
Przecież srebrna zastawa to nie tylko sztućce, ale i inne gadżety.
Np. cukiernice, tace - ba, widziałam nawet kieliszki kryształowe ze
srebrną nóżką.
Przemyśl to, przemyśl;p

--
Pozdrawiam :)
JM

Boli reka :(
Ból palca "Hallux, Digiti pedis I"
Przejscie z Marcumar na Warfin
odbierac prawo wykonywania zawodu konowałom...
Co mi jest pomocy