Re: kurzajki

From: JaMyszka <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kurzajki
Date: Sat, 2 Jun 2012 16:36:55 -0700 (PDT)

W dniu piątek, 1 czerwca 2012 14:07:37 UTC+2 użytkownik Posesjusz napisał:
> [...]
> Jurku tak kulturalnie prowadziliśmy całą konwersację usnetową a Ty z
> Ch.. wyskakujesz na sam koniec bo zachciało się Myszce żartu ? Tracisz w
> oczach usnetowiczów zamiast dalej wyrabiać sobie dobrą opinię. Nikt nie
> neguje tego co napisaliśmy wyżej, a trochę uśmiechu w dzień dziecka
> nikomu nie zaszkodzi/

Chwila, chwila...
To, że żartobliwie swój post napisałam, to nie znaczy to wcale, że rada
ma nie jest od serca;p
No bo przyznaj sam, tak z ręką na sercu, czy kiedykolwiek widziałeś,
słyszałeś czy czytałeś o arystokracie i jego kurzajkach? Nawet w literaturze
pięknej trudno mi te arystokratyczne kurzajki znaleźć;p
Toż właśnie dana Ci rada z biżuterią srebrną nasunęła mi to rozwiązanie;p
Przecież srebrna zastawa to nie tylko sztućce, ale i inne gadżety.
Np. cukiernice, tace - ba, widziałam nawet kieliszki kryształowe ze
srebrną nóżką.
Przemyśl to, przemyśl;p

--
Pozdrawiam :)