Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!feeder
.news-service.com!feeder.news-service.com!postnews.google.com!u7g2000yqm.google
groups.com!not-for-mail
From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: kwantowanie ?wiadomo?ci- nie tylko do Redarta i adamoxxa
Date: Tue, 15 Dec 2009 08:37:59 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 87
Message-ID: <8...@u...googlegroups.com>
References: <hfuglk$ut9$1@node1.news.atman.pl>
<b...@a...googlegroups.com>
<hg24sf$p57$1@inews.gazeta.pl>
<1...@m...googlegroups.com>
<hg2bme$del$1@inews.gazeta.pl>
<2...@a...googlegroups.com>
<hg2f4b$ntt$1@inews.gazeta.pl>
<f...@z...googlegroups.com>
<hg35g5$i1f$1@inews.gazeta.pl>
<3...@d...googlegroups.com>
<hg4pap$c7$1@inews.gazeta.pl>
<0...@a...googlegroups.com>
<hg4vkq$krl$1@inews.gazeta.pl>
<f...@f...googlegroups.com>
<hg68sj$29$2@inews.gazeta.pl> <hg79gu$4m3$1@inews.gazeta.pl>
<hg7ioq$437$1@inews.gazeta.pl> <hg8ckg$c96$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 67.228.166.110
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1260895079 15068 127.0.0.1 (15 Dec 2009 16:37:59 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Dec 2009 16:37:59 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: u7g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=67.228.166.110;
posting-account=oxm6WwoAAABbNq-FrLxteMJGewUj6LHu
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE;
PPC),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.filozofia:195680 pl.sci.psychologia:494560
Ukryj nagłówki
Robakks wrote:
> "glob" <r...@g...com>
> news:9f30a4af-096c-48a6-9574-760f771ca4da@k19g2000yq
c.googlegroups.com...
> > "Robakks" <R...@g...pl>
> > news:hg7ioq$437$1@inews.gazeta.pl...
>
> >> Nie da si� wywo�a� w cz�owieku PODZIWU na rozkaz!
> >> Religianci Twojego pokroju - wyznawcy Boga Alefa Zerowego,
> >> to klasyczny przyk�ad ob�udy: pieniacz�, �e jakoby s� obro�cami
> >> indywidualizmu i podmiotowo�ci cz�owieczej - r�wnocze�nie odbieraj�c
> >> cz�owiekowi prawo do samostanowienia i wolnej woli w wyborach co dobre a
> >> co z�e, co pi�knem a co brzydot�, co prawd� a co urojeniem.
> >> Teoretyzowanie na samozaprzeczeniach skutkuje paranojďż˝ i brakiem
> >> konsekwencji, a oderwanie od rzeczywisto�ci skutkuje belkotem
> >> nowomowy. Nie czytasz co do Ciebie pisz�, a to dow�d ob��kania.
> >> PS. Wsad� sobie g�ow� w piach i udawaj, �e jeste� strusiem, kt�ry
> >> nic nie widzi i nic nie s�yszy.
> >> pa
> >> Edward Robak* z Nowej Huty
> >> ~>ďż˝<~
> >> mi�o�nik m�dro�ci i nie tylko :)
>
> > No nie wiem, ale ja widz� �e zbiorowo�� z�apa�a ciebie za �eb
> > i zmusza do kl�kania, aby� doznawa� uczu� nale�ytych.
>
> Ale be�koczesz :-)
>
> > Chcesz kolejny przyk�ad widzenia oczami zbiorowymi, czyli obcymi
> > dla jednostki ludzkiej?
>
> Poka� mi jakikolwiek przyk�ad "widzenia oczami zbiorowymi"
> i udowodnij, �e to jest obce dla jednostki ludzkiej. OK?
>
> > W prawie ka�dym mie�cie stoi pomnik z je�d�cem na koniu, ludzie
> > przechodz�, fotografuj�, podziwiaj�, zachwycaj� si�, uwa�aj�
je�d�ca
> > na koniu za pieknego, honorowego itd. A gdyby przetarli sobie oczy,
> > zobaczyliby na �wierzo obraz kt�ry podziwiaj�= dostaliby md�o�ci.
Gdyďż˝ po
> > przetarciu oczu widzimy, �e jedno zwierz� wlaz�o na drugie zwierz�, tak
> > jakby krowa wlaz�a na psa, pies na kur� i udawali wznios�o�ci, tak wi�c
> > widz�c cz�owieka w�a��cego na konia doznajemy obrzydzenia, ale mit
> > wytworzony przez stulecia, z�apa�
> > nas za kark i karze si� zachwyca�, tak wi�c czujemy i widzimy zupe�nie
coďż˝
> > innego niďż˝ czujemy i widzimy.
>
> "Hipoterapia stanowi jedn� z metod rehabilitacji os�b
> niepe�nosprawnych"
> http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=hipoterapia&
> Co w tym jest obce dla jednostki ludzkiej?
> Robakks
> *�"�'���`�.^:;~>�<��-.,��
To baranie, że kiedyś jak nie było samochodów to jeździec na koniu
stanowił o wywyższeniu człowieka i czysto praktycznym użyciu w życiu
tegoż konia, a teraz ten mit jest powtarzany zupełnie automatycznie.
Rzeczywistość się zmieniła, a forma nie , więc ludzie naśladują czystą
formę, znaczy ona rządzi nimi wbrew rzeczywistości. Ten mit wywołuje
uczucia, których nikt z nich nie czuje, buduje obrazy które nie pasują
do ich rzeczywistości.
|