kwas

1. Data: 2001-08-02 22:29:51

Temat: kwas
Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

...ostro sie wczoraj z kim poklocilem, poszlo o kwas...
"to nic takiego" - dowiedzialem sie - "to nie szkodzi, a wrecz pomaga w
rozwoju duchowym..."
dostalem zestaw informacji do przestudiowania, bo podobno nic nie wiem na
ten temat i moj ostry sprzeciw wynika z niedouczenia...
...a przeciez LSD nie uzaleznia, ba, toz to lekarstwo prawie...
przeczytalem te peany "na czesc", poszukalem tez informacji przeciwnych,
wiem o wiele wiecej -i wciaz powtarzam to, co na poczatku -NIE! Nie
zaakceptuje tego rodzaju "duchowego" rozwoju, tego rodzaju zdobywania
"wiedzy" o swiecie, tej odmiany grzebania sie w bebechach wlasnego Ja...
a argument, ze wiele osob wokol robi "to" - i sa normalni uwazam za
smieszny...ze Witkacy, ze Lennon....
=================================
niech mnie ktos przekona, ze nie mam racji -a wejde pod stol, odszczekam
swoje NIE! i sam poprosze o cos do polizania.
pepe.

1. Data: 2001-08-03 06:07:20

Temat: Odp: kwas
Od: Aleksander Nabagło <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Użytkownik porte-parole <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kcjvg$79t$...@s...rmf.pl...
> [...]
> "wiedzy" o swiecie, tej odmiany grzebania sie w bebechach wlasnego Ja...
> a argument, ze wiele osob wokol robi "to" - i sa normalni uwazam za
Na czym wiec polega problem?

> =================================
> niech mnie ktos przekona, ze nie mam racji -a wejde pod stol, odszczekam
> swoje NIE! i sam poprosze o cos do polizania.
Moze wlasnie na tym oczekiwaniu !!!?

--
A.

1. Data: 2001-08-03 07:35:54

Temat: Re: kwas
Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> smieszny...ze Witkacy, ze Lennon....

Witkacy popelnil samobojstwo.
Jesli taki jest efekt tego
"rozwoju duchowego" to ja dziekuje.

1. Data: 2001-08-03 08:47:01

Od: "Krzysztof Rozmus" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witkacy popelnil samobojstwo.

a Lennona zastrzelono ;-)

KR

1. Data: 2001-08-03 08:47:37

Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(porte-parole)
> ...ostro sie wczoraj z kim poklocilem, poszlo o kwas...
> "to nic takiego" - dowiedzialem sie - "to nie szkodzi, a wrecz
pomaga w
> rozwoju duchowym..."

A niechby nawet był eliksirem życia. Koniecznie musisz zażywać?
Psiakrew, tylu ludzi chwali sobie wątróbkę, że taka dobra i zdrowa, a
ja jej nie cierpię. I wcale z tego powodu nie umieram. Są różne drogi
rozwoju.

Pozdrowienia
Mefisto

1. Data: 2001-08-03 10:47:45

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Aug 2001, porte-parole wrote:

> ...ostro sie wczoraj z kim poklocilem, poszlo o kwas...

Siarkowy czy solny? ;) Pewnie posprzeczaliście się o wzór?

> "to nic takiego" - dowiedzialem sie - "to nie szkodzi, a wrecz pomaga w
> rozwoju duchowym..."

Pomaga tyle samo co skakanie na bungee.

> dostalem zestaw informacji do przestudiowania, bo podobno nic nie wiem na
> ten temat i moj ostry sprzeciw wynika z niedouczenia...

Trafiłeś na apostoła nowej wiary? Współczuję.

> =================================
> niech mnie ktos przekona, ze nie mam racji -a wejde pod stol, odszczekam
> swoje NIE! i sam poprosze o cos do polizania.

Tylko po co? Powiedz tej osobie że nie akceptujesz jej sposobu myślenia i
w zasadzie masz w nosie to co ona z tym wyrabia.

--
Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

1. Data: 2001-08-03 10:48:45

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Aug 2001, Duch wrote:

> Witkacy popelnil samobojstwo.

Zresztą parę lat przed wydestylowaniem LSD w czystej postaci.

1. Data: 2001-08-03 12:34:08

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> Witkacy popelnil samobojstwo.
> Jesli taki jest efekt tego
> "rozwoju duchowego" to ja dziekuje.

moment, Witkacy nie bral kwasa (nie mogl, nie ten czas); samobojstwo
popelnil nie z tego powodu. myle sie?

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2001-08-03 12:38:31

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

porte-parole wrote:

> ...ostro sie wczoraj z kim poklocilem, poszlo o kwas...

a jak sie wam podobaja argumenty przeciwko lsd w stylu:

alkohol i papierosy sa cacy, bo NIE SA ZABRONIONE
a trawa (!!!) czy lsd be, bo SA NIELEGALNE?

a przeciez chodzi o zdrowie, prawda...?

1. Data: 2001-08-03 12:48:38

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna pyta o odczucia?

> a jak sie wam podobaja argumenty przeciwko lsd w stylu:
>
> alkohol i papierosy sa cacy, bo NIE SA ZABRONIONE
> a trawa (!!!) czy lsd be, bo SA NIELEGALNE?
>
> a przeciez chodzi o zdrowie, prawda...?

Nie! Nie chodzi!
Nawet w fitnes clubie, o to nie chodzi!

Choć masz rację co do tych argumentów.
Bzdury, związane z finansjerą.

Ot tak w ramach pobzdurzenia z dzieciakami wypowiedział się
eTaTa
pozdry

uczucia dziecka
osobowość paranoiczna