kwasy owocowe

1. Data: 2002-12-28 16:12:09

Temat: kwasy owocowe
Od: "Małgorzata Golińska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zabieg z użyciem kwasów owocowych jest naprawdę skuteczny?
Czy moja skóra będzie wygladać inaczej ( lepiej)?

1. Data: 2002-12-28 19:10:11

Temat: Re: kwasy owocowe
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Golińska <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aukiiv$ork$...@n...tpi.pl...
> Czy zabieg z użyciem kwasów owocowych jest naprawdę skuteczny?
> Czy moja skóra będzie wygladać inaczej ( lepiej)?
>
> Na pewno lepiej ale to wszystko zalezy od rodzaju cery i jakie zabiegi
byly robione wczesniej.Podstawowe jest zadac sobie pytanie czy nie jest sie
alergikiem!!! Wiek i kondycja skory jest tez wazna!!!! Aha a jaki pani efekt
chcialaby osiagnac???
Ania

1. Data: 2002-12-30 13:59:19

Od: "Małgorzata Golińska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Głównie chodzi mi o usunięcie drobnych krostek i leciutkich przebarwień na
skórze ciała. Potem chciałabym ją odpowiednio nawilżyć, przygotować do
opalania w solarium. Nigdy nie robiłam tego typu zabiegów ale słyszałam, że
kwasy to coś w rodzaju pilingu tylko że głębszego.
Mam 25 lat więc nie wydaje mi się żebym była taka stara. Spodziewam się wiec
dość dobrych wyników.
Czego wiec mogę oczekiwać???
Pozdrawiam
Małgorzata

1. Data: 2002-12-30 14:10:05

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zabieg z użyciem kwasów owocowych jest naprawdę skuteczny?
> Czy moja skóra będzie wygladać inaczej ( lepiej)?

Właśnie, ja też jestem ciekawa, czy te zabiegi pomogą pozbyć się
rozszerzonych
porów i przebarwień..
Czy ktoś ma doświadczenia z zabiegami złuszczającymi przy użyciu kwasów
owocowych?

Moni

1. Data: 2003-01-01 10:02:32

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Golińska" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aupjm3$lnv$1@news.tpi.pl...
> Głównie chodzi mi o usunięcie drobnych krostek i leciutkich przebarwień na
> skórze ciała. Potem chciałabym ją odpowiednio nawilżyć, przygotować do
> opalania w solarium.

Solarium po złuszczaniu kwasami??? Obawiam się, że na 100% pojawią się
przebarwienia . Podczas kuracji złuszczających np. kwasami oraz po takiej
kuracji skóra jest nadwrażliwa na promienie UV i bardzo łatow dochodzi do
poprarzeń i przebarwień i żadne "odpowiednie nawilżanie" temu nie zapobiega.
W czasie i po kuracji nalezy unikać promieni UV i stosować kremy z filtrem
minimum SPF15.

1. Data: 2003-01-02 18:05:38

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Golińska <g...@p...onet.pl> w wiadomości do

> Czy zabieg z użyciem kwasów owocowych jest naprawdę skuteczny?
> Czy moja skóra będzie wygladać inaczej ( lepiej)?

Robilam serie takich zabiegow (szesc) na przelomie listopada i grudnia.
Podobno taka pora jest najlepsza (ewentualnie wczesna wiosna), bo jest mniej
slonca. A skory po kwasach nie wolno wystawiac na dzialanie slonca (a takze
opalac w solarium).
Mam cere mieszana. Mam wrazenie, ze rzeczywiscie sie wygladzila, jej koloryt
byl ladniejszy - taki "zywy" ;-) Pory raczej sie nie zmniejszyly.

Gosia

przerzedzone brwi
REQ: co kto komu podkrada z kosmetykow?
NAJLEPSZE TAPETY NA PULPIT !!! -= http://www.tapety.NETAX. pl =-