Re: kwiaty/drzewka

From: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: kwiaty/drzewka
Date: 8 Jun 2000 10:12:45 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

Roze nie sa bardziej klopotliwe niz np. wrzosowate. przynajmniej nie
trzeba wiecznie sie martwic o pH :-))!
troche fatygi wymagaja, to prawda, wiec leniwym nie polecam. ale
liliowce i piwonie owszem. kwitna, lisci nie traca przez caly sezon,
przesadza sie rzadko, same plusy. dodalabym jeszcze sasanki. te same
zalety.
a co do ksztaltu trawnika, to oczywiscie gusta nie podlegaja dyskusji.
ja nie lubie kantow, ktos moze lubic. zreszta nie mialam na mysli jakis
esow floresow, zle sie wyrazilam, ale jakis lagodny owal. wydaje mi sie,
ze to bedzie wygladac jakos naturalniej, niz prostokatny placek
trawnika.
kto powiedzial, ze byliny to chwasty??? niech sie przyzna! przeciez nikt
tu nikogo nie bije ;-))!
D.